Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Pakkekalender 2012

  1. #11
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Ja at du så aldrig har glemt noget Missemor den tror vi så ikke på

    Lis ai andebryst smager godt hele året her i huset endda om sommeren, så der er røget nogen stykker i vores fryser..
    Det vil jeg gerne tro Hundeuld; Men mon ikke man ville spærre øjnene op, hvis de lå i børnenes kalendersok.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Kender også godt det med at lægge det et sted "så man altid kan finde det". - Senest var det mit pas. I maj var ældste-datteren og jeg ude og rejse. I flere år havde jeg ikke kunnet finde mit pas og blev til sidst enig med mig selv om, at det alligevel måtte være for gammelt, så jeg fik lavet et nyt. Kom så i tanke om at det nok var blevet stjålet, da vi for mange år siden havde indbrud. Her i november/december var jeg så ved at gøre et skab rent, og så dukkede det gamle pas sørme op (og jeg kunne faktisk godt ha' brugt det til vores rejse - det udløb í september i år). Nå men med et nyt pas på lommen bestemte vi os for en Tysklands-jule-tur her i december, og så kunne jeg bare ikke finde det nye pas. Forsøgte at spørge den ældste, om det var kommet op til hende ved et uheld. Så siger pigebarnet "Nej mor du lagde det i den skuffe der, for så blev det ikke væk". Og sørme ja - der lå passet. Og det var nok ikke lige den skuffe jeg ville vælge i dag, så nu ligger det et andet sted!!!!!!!!!!!!!!!!
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der nogen der har haft besøg af den her drillepind her i julen tiden
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeps - viste lige præsic hvor jeg havde lagt en lille led-lygte til at sætte på en kasket, som skulle bruges til "et eller andet på et tidspunkt", og nu skulle den altså bruges til sønnen lige skulle ud og tjekket noget på sin bil der sagde mærkeligt, og hvor er den så lige henne

    Nå pyt, farmand gik med ud og holdt en alm. lommelygte i stedet.

  5. #15
    cubik Gæst
    tilslutter mig koret....køber også noget som skal bruges senere ppå året og kan så ikke finde det når det skal bruges

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kan i huske hvor i har lagt det der snart skal pakkes ind i år
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2011
    Geografisk sted
    ribe
    Indlæg
    423
    Næ, men jeg fandt noget fra 2009 under eftersøgningen :-)

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Jeg skal gudskelov kun lave adventskalender X 3.
    Så det er ikke mange pakker at holde styr på..


    De er også næsten klar...
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •