Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: en farlig fis

  1. #1
    drebis Gæst

    en farlig fis

    Fiser du i sengen ?? Hvis ikke denne her historie får dig til at få ondt i maven af grin, er du så HELT sikker på at du er i live ?? Dette er historien om et lykkelig par, som havde været gift i nogle år. ... Det eneste der skabte kurre på tråden, var at manden havde den dårlige vane at fise højlydt hver morgen når han vågnede. Lyden vækkede konen og lugten ofte så sl......em at hun fik tårer i øjnene oggispede efter vejret. Hver morgen tiggede hun ham om at stoppe med at presse dem sådan ud, for det var ganske ulækkert og måske ville han en dag, ende med at presse sine indvolde ud. Hans svar var altid det samme.. At det var ganske naturligt at lukke luft ud. Årene gik og han fortsatte med at blæse den ene fis ud efter den anden. Så en juleaften lige over middag, hvor konen stod og var ved at klargøre kalkunen til om aftenen mens hendes mand fik sig en middags lur, stod hun og kikkede på hjerte, lever, hals, og anden indmad som hun lige havde taget ud af kalkunen og hun fik en lidt ondskabsfuld ide. Hun tog skålen og listede oven på ind i soveværelset, hvor hun ganske stille løftede på hans dyne. Trak forsigtig ned i elastikkanten på hans underbukser og hældte indholdet af indvolde og andet godt fra skålen ned i dem. Efter et stykke tid, hørte hun sin mand vågne med hans sædvanlige trompeteren som i dag dog blev afløst af et skrig der kunne vække selv en død. Derefter lød der løbende fodtrin da han drønede ud på badeværelset. Konen faldt ned af køkken stolen af grin mens tårene løb .. Endelig efter alle disse år, havde hun fået skovlen under ham. Ca. 20 minutter senere, da hun næsten havde fået kontrol over sig selv igen, kom hendes mand ned af trappen, stadig i sine blodige underbukser, med et udtryk af rædsel malet over ansigtet. Hun bed sig i læben og undertrykte en latter før hun omsorgsfuldt spurgte ham om hvad der var i vejen. Han svarede:” Skat, du havde ret .. Alle disse år advarede du mig og jeg lyttede ikke til dig!” Hvad mener du? spurgte hun. Jo .. Altså .. Du advarede mig altid om at en dag ville jeg fise mine indvolde ud og i dag var det godt nok lige ved at lykkedes.... Men ved Guds hjælp, vaseline og to fingre, tror jeg faktisk at jeg fik det meste tilbage ind igen :-))))

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    19 Jan 2011
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    187
    HA HA ....Av av ..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Ha ha
    Den var go' (men osse lidt ulækker.. )

    TAK FOR GRINET, og ha' en rigtig god dag allesammen..
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Åhhh åhhhh den var godt nok slemmmmmmmmmmmmmmm
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #5
    lenemormeinild Gæst
    Så kan han lære det

  6. #6
    cubik Gæst

    Jeg er bare helt færdig af grin...den var virkelig god

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af flor61 Se meddelelser
    HA HA ....Av av ..
    enig-enig..ha.ha....

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Den var skikkelig god.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Skærbæk
    Indlæg
    51
    Hi hi hi hi hi hahahahaha hohohbo hoigh
    Prædikernes bog 10:10 - Husk at file din Motorsav

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •