Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 40 af 40

Emner: Solsikkens-Sang's Flettede Tasker #nye billeder i indlæg 23

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Solsikkens-sang.... Jamen jeg håber da på, at være så heldig, at der er nogen som vil sende teposer til mig, så jeg kan komme i sving med at få det prøvet *ggg*. Og om jeg først får samlet nok, til at kan starte efter jul vil ikk gøre mig noget, for der er bud efter tasker i denne søde juletid :-). Det kan vi da mærke her i hjemmet, for der flettes som aldrig før *GG*

    Og skulle der være nogen, som vil hjælpe mig med at få samlet teposer - og evt andet materiale ind, så send mig gerne en PM :-D :-D

    Rigtig glædelig jul til jer rokkere

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    18 Dec 2011
    Geografisk sted
    Kastrup
    Indlæg
    3

    Bunden holder ikke sammen

    Hej
    Jeg er også hoppet med på at folde en pung af teposer med tape på begge sider
    jeg blev så færdig med den i weekenden
    Men det er lidt som om at bunden ikke rigtig vil samarbejde, den begynder langsomt at "folde ud" igen, plus hjørnerne er ret svære at bukke ned, fordi firkanterne er så små og hårde

    Er der nogle der har haft samme problem eller har I et trick til hvordan bunden forbliver samlet

  3. #33
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af pernille89 Se meddelelser
    Hej
    Jeg er også hoppet med på at folde en pung af teposer med tape på begge sider
    jeg blev så færdig med den i weekenden
    Men det er lidt som om at bunden ikke rigtig vil samarbejde, den begynder langsomt at "folde ud" igen, plus hjørnerne er ret svære at bukke ned, fordi firkanterne er så små og hårde

    Er der nogle der har haft samme problem eller har I et trick til hvordan bunden forbliver samlet

    Hvorfor har du tape på begge sider ? Det gør det meget stift. Det er rigeligt at sætte tape på den eneside. Du folder jo strimlen så der kommer tape på begge sider.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    18 Dec 2011
    Geografisk sted
    Kastrup
    Indlæg
    3
    Det er selvfølgelig rigtigt, tænkte jeg bare ikke over da jeg først startede, der tænkte jeg at den i hvert fald ikke så skulle gå i stykker, så ville hellere være på den sikre side

    Så der er måske ikke så meget at gøre når jeg har sat tape på begge sider?

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Det må være meget stift og besværligt...er det ikke?

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    18 Dec 2011
    Geografisk sted
    Kastrup
    Indlæg
    3
    Det var slet ikke noget problem da jeg bare foldede ringene, men jo bunden der synes jeg ikke der er så meget at komme efter
    Hvilken tråd bruger I egentlig til at sy sammen med
    er almindelig sytråd godt nok?

  7. #37
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af pernille89 Se meddelelser
    Det var slet ikke noget problem da jeg bare foldede ringene, men jo bunden der synes jeg ikke der er så meget at komme efter
    Hvilken tråd bruger I egentlig til at sy sammen med
    er almindelig sytråd godt nok?

    Det vil jeg ikke anbefale. Brug alm. bomuldsgarn eller hvis du vil ofre lidt mere, så køb en vokset hørtråd.

    UNDSKYLD Solsikken sang. Nu skal jeg nok hoppe ud af din tråd.

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    22 May 2008
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    89
    Ej hvor er de fine, er meget træt af jeg endnu ikke er kommet i gang med at prøve, men nu har jeg fundet gavepapiret frem og står med problemet: tape....bruger i almindelig tape eller hvordan?
    Hvis du går forbi nogen som ikke smiler....så stik dem et af dine :o)))

  9. #39
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af MissCreativ Se meddelelser
    Ej hvor er de fine, er meget træt af jeg endnu ikke er kommet i gang med at prøve, men nu har jeg fundet gavepapiret frem og står med problemet: tape....bruger i almindelig tape eller hvordan?
    Klar bred ca 5 cm pakketape fra Tiger. 10 kr pr rulle

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    22 May 2008
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    89
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Klar bred ca 5 cm pakketape fra Tiger. 10 kr pr rulle

    Mange tak ;)

    .............nu udstyret med lilla gavepapir og masser af tape....sæt i gang :)
    Hvis du går forbi nogen som ikke smiler....så stik dem et af dine :o)))

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •