Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 40

Emner: Solsikkens-Sang's Flettede Tasker #nye billeder i indlæg 23

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    2610 Rødovre (Stor København)
    Indlæg
    43

    Smiler Solsikkens-Sang's Flettede Tasker #nye billeder i indlæg 23

    Kære Rokkere

    Jeg er helt vild med alle de utroligt flotte tasker i andre ligger ind her på Rokken. Hatten af for jer :-)

    Jeg vil også gerne bidrage med mine flettede tasker. Jeg synes selv det er utroligt sjovt at flette tasker. Dog synes jeg ikke at jeg er så "proff" som jeg andre endnu, men det kan jo komme.

    Nr. 1 taske er lavet af blandet materialer, kaffeposer, dental stick, musli poser, slik poser, chips poser osv. MEN jeg har nu lært at man ikke kan blande materialer som er af forskellig tykkelse, så jeg er ikke 110 % tilfreds med dette resultat. Så må lære af dette, at man skal holde sig til samme materiale tykkelse når man fletter tasker. Der er brugt 336 stk. papir til foldning, og tasken måler 13 x 27 cm.

    Nr. 2 taske er lavet af blå teposer - Pickwick Black Currant - men dette var mit prøve projekt, om jeg overhovedet kunne hitte ud af at flette, og derfor er der ikke tape på disse teposer. Der er brugt 180 stk. teposer, og tasken måler 10 x 15 cm.

    Nr. 3 taske er lavet af grønne teposer - Pickwick Green tea - klippet på et speciel måde, så dråben lige kommer frem, den synes jeg er blevet god, da den skinner meget, når der nu kom tape på inden jeg flettede tasken. Der er brugt 336 stk. teposer, og tasken måler 13 x 27 cm.

    Til sidst vil jeg spørge om der er nogle herinde på Rokken, som evt. ligger inde med Teposer, Kaffeposer, eller noget andet materiale som jeg kan flette af, så modtager jeg det med kyshånd. Betaler selvfølgelig gerne for portoen.

    Mange hilsner fra
    Solsikkens-Sang
    Fletter genbrugs tasker og strikker og hækler med hjertet

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Altså jeg synes dine tasker er vildt flotte
    Dem kan sørme godt være stolt af
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    2610 Rødovre (Stor København)
    Indlæg
    43
    Mange tusind tak Bjergged for de flotte ord det varmer at høre at du kan lide mine flettede tasker.
    Fletter genbrugs tasker og strikker og hækler med hjertet

  4. #4
    Thomas' mormor Gæst
    Jeg vil da også gerne uddele roser til dig. Rigtig flotte tasker Solsikkens-Sang !

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Dine tasker er meget søde.

    Der er også nogle solbærte (black currant) poser imellem dem, jeg har. Jeg ved ikke, hvad de vejer.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    2610 Rødovre (Stor København)
    Indlæg
    43
    Thomas' mormor:
    Tusind tusind tak.

    Strikkelene:
    Takker - tusind tak.
    Jeg kan bruge hvilke som helst teposer. Du kan bare skrive når du ved hvad de vejer, har sendt dig en PB til dig også.
    Fletter genbrugs tasker og strikker og hækler med hjertet

  7. #7
    Rysse Gæst
    Rigtig flotte tasker du har lavet. Hatten af for at du kan flette med så små stykker papir.

    Hvis du kan vente til efter Nytår - så skal jeg gerne samle en del forskelligt til dig.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    2610 Rødovre (Stor København)
    Indlæg
    43
    Rysse:
    Tak for de rosende ord. Faktsik synes jeg teposer er gode at flette af, det er ret nemt når først man har tapet dem, men er snart løbet tør for teposer, til at kunne lave ensfarvet tasker - æv æv.

    Jeg kan sagtens vente til efter nytår, du må meget gerne tænke på at sende noget forskelligt til mig der. Det er utroligt sødt af dig.
    Fletter genbrugs tasker og strikker og hækler med hjertet

  9. #9
    Tina Gæst
    Det er nogle super flotte tasker du har flettet.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    2610 Rødovre (Stor København)
    Indlæg
    43
    Ihhh - takker Tina. Det er dejligt du kan li' dem.
    Fletter genbrugs tasker og strikker og hækler med hjertet

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •