Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Sammenplantninger

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Sammenplantninger

    Synes vi trænger til en tråd med sammenplantninger, så jeg starter. Og da vi nu er i december, så vil jeg vise den, jeg har lavet til mig selv, som står og pynter i drivhuset. Der er et par Juleroser og 3 Hebe i. De skulle alle kunne plantes ud (i det nye år) - og disse Hebe, når blot de placeres afskærmet, så det vil jeg naturligvis gøre. Jeg kan bedst lide at lave sammenplantninger, hvor planterne kan puttes i bedene efter, de er færdig med at pynte.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fed ide Zep og hvem andre end dig kan finde på at lave sådan en til drivhuset.

    Jeg kiggede selv igår efter nogle mini rhodendrom som jeg vil have ind i vinter og så når vi går igang med den store have oprydning næste år, kunne komme ud i kanten af de andre bede.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2010
    Geografisk sted
    Hørsholm
    Indlæg
    64
    God ide, Zep, og sikke flot du lægger ud :-)

    [CODE]Jeg kiggede selv igår efter nogle mini rhodendrom som jeg vil have ind i vinter og så når vi går igang med den store have oprydning næste år, kunne komme ud i kanten af de andre bede. Hundeuld[/CODE]

    Kan man det? Er det små Azalier du tager ind?

    FruP
    Ny rhododendron-gartner :-)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Hvor er den smuk
    Bar det var mig der kunne sådan noget
    Men så er det jo bare dejligt at kunne nyde de smukke billeder der bliver lagt ind her på Rokken
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja jeg ved et sted i Faxe hvor de har unge planter altså nogen de fremavler, men om de stadigvæk har det, det er efterhånden nogen år siden vi har været der.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •