Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Drillenissen kom....

  1. #1
    Rysse Gæst

    Drillenissen kom....

    Se hvad der lå til mig, da jeg kom hjem den anden dag. Drillenisse havde været på besøg. Jeg ville ellers gerne have budt ham på en kop kaffe eller andet, for at sige tak. Men også at se, hvordan han/hun ser ud. Men det kunne ikke lade sig gøre. Dog har jeg en mistanke om hvem det kunne være....

    Kære Drillenisse... Jeg er meget glad for kortet. Du kan tro der nok skal komme en taske ud af det. Men det bliver først i det nye år. Jeg har nemlig to tasker der skal være færdige inden jul.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Tillykke med besøget.
    Han er en herlig fyr at få besøg af :-)
    Jeg har prøvet det.

    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  3. #3
    cubik Gæst
    Den taske glæder jeg mig til at se....kan ikke blive andet end god

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Tillykke med drillenissens gave.

    En gammel kortbog. Det tænkte jeg slet ikke på, da jeg i sommer smed et gammelt Danmarks kort fra 1997 ud. Det var gået i stykker og sikkert også forældet, hvad angår veje.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    Sikke en sjov idé med at lave et gammelt kort om til en smart taske. Jeg vil glæde mig til at se resultatet. Surt du ikke nåede at få et glimt af ham drillenissen men skønt du fik besøg.
    Varme rokke-kram
    Connie

  6. #6
    Rysse Gæst
    Hvis I har lyst til at se en taske lavet af et gammelt kort - kan I gå ind på min blog, her har jeg flettet en taske af et gammelt danmarkskort. I finder den ved venstre klikke på mit bruger navn- så kommer der et rullegardin, hvor I skal vælge at se min hjemmeside. I øveste højre hjørne står der flettede tasker. Tryk på den og så rul nedaf.

  7. #7
    fredsminde Gæst

    Smiler

    Dejligt at han også kom forbi dig
    Jeg har egentlig undret mig over hvor han var for det er jo højsæson for ham nu ?

  8. #8
    Tina Gæst
    Skønt materiale til taskefletning, du der har modtaget.
    Men at hilse på 'drillenissen' det kan man ikke og han drikker slet ikke kaffe

  9. #9
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Tina Se meddelelser
    Skønt materiale til taskefletning, du der har modtaget.
    Men at hilse på 'drillenissen' det kan man ikke og han drikker slet ikke kaffe

    Så kunne han/hun have fået risengrød. Men jeg er nu ret sikker på at jeg har mødt drillenisse. Han/hun var bare undecover.

  10. #10
    Tina Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Så kunne han/hun have fået risengrød. Men jeg er nu ret sikker på at jeg har mødt drillenisse. Han/hun var bare undecover.
    Nåhhhh - Jamen risengrød er jo en hel anden snak

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •