Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 53

Emner: Stormen er over os

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Her på fyn har det også blæst en del. Men jeg tror ikke det har været så slemt som mange andre steder. Men jeg var frygteligt bange for mit drivhus. Det er den første storm det oplever.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  2. #32
    lis ai Gæst
    I øjeblikket rusker stormen godt i Hovedstadens træer.
    Skraldespands-lågene klaprer op og i og papiret flyver op af spandene til den store guldmedalje.
    Cyklisterne prøver fortsat at køre på stierne; Men et par stykker har dog overgivet sig og trækker afsted med den tohjulede; Medens de med den anden hånd prøver at holde på hue og briller.
    Håber at stilladserne rundt omkring bliver stående; Men de er ikke alle sikret lige godt.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg prøver nok at gå i seng om lidt, for jeg skal snart op igen Men kors nogle vindstød!! Jeg har ikke hørt glas klirre endnu.
    og Julemor

  4. #34
    fredsminde Gæst

    Smiler

    der er ikke klirret mere glas her - tror jeg
    det vil morgendagen vise
    vil også prøve at få lidt søvn - skal også tidligt op - Sebastian skal med færgen kl 6.30
    han tager ganske vist bussen ind, men sidst manden min skulle med bussen til færgen kørte den forbi ham (ingen gade lys ved busstoppestedet oppe i byen før kl 6.00) - så vi skal lige være stand by, hvis det glipper for ham også

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Er i live endnu - sådan da Må vi få noget lys derude nu tak!
    og Julemor

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vi kigget grunden efter fra vinduerne alt står oprejst ser det ud til puha når med vi har flot blå himmel med nogle solstrejf imellem.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #37
    Rysse Gæst
    Jeg blev kaldt på arbejde i går aftes. Et træ var væltet ned over et tog og et over en køreledning. Senere væltede der endnu et træ ned over en køreledning. Så togdriften kørte ikke helt efter planen. Men alle mine lokomotivførere var utrolig fleksible og lod sig ikke slå ud af flere timers overarbejde. Så det blev sent inden jeg kunne vende næsen hjem igen.

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Uha Rysse du slap ikke, men rart der ikke skete noget med menneskerne i toget.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #39
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Uha Rysse du slap ikke, men rart der ikke skete noget med menneskerne i toget.

    Ja, heldigvis var der ingen, der kom til skade ud over en stor forskrækkelse. Alle passagerene blev evakueret fra tog og kørt derfra i bus.

  10. #40
    fredsminde Gæst

    Smiler

    her er der "kun" gået 3 ruder i drivhuset
    enkelte store træer nede i skoven hælder lidt mere til siden end de plejer - men heldigvis ikke tæt på vejen

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •