Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 53

Emner: Stormen er over os

  1. #11
    lenemormeinild Gæst
    Er vel hjemkommet efter en dag på Nyvang i Holbæk og der har det blæst og regnet en del idag. Men det har taget til den sidste ½ time her hvor alt flyver rundt uden for, ak ja mit glashavebord fløj af så jeg måtte ud og tage det glas jeg kunne se, tænker jo på alle de små kattepoter jeg har der plejer at løbe rund derude....(de skulle jo nødig komme tilskade)

  2. #12
    Speedyneedle Gæst
    Jeg er lige kommet hjem efter et hyggeligt julemarked i Kolind. Jow. Det blæser ganske pænt. Der var mange store og små grene og knækkede kviste på vejen.
    Huset knager og brager i alle dens indvolde, så der er en der er glad for at ha´ tegnet en husredning hos Falck.:O) Det hjælper gevaldig på mine nerver, at hvis nu hvad....:O) Så er det bare at gribe den nærmeste telefon.:O) Nu vil jeg fiske mig en kop kakao, mit strikketøj ( har p.t det lækreste bohemegarn Alp Oriental af Onion på pinden), et stks dyne og så smider vi os foran brændeovnen ( alle dyrene og mig). Resten af dagen står på "flade ud"!:O)

    Forblæste hilsener
    Maria lidt udenfor Grenaa

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg er kommet sikkert hjem efter et besøg i Frederikshavn. Der blæste det godt, men på hjemvejen rykkede det noget i bilen. Vores chauffør er dygtig til at køre bil. Da vi holdt for rødt lys nogle steder her i Aalborg rystede bilen temmelig meget. Jeg var hjemme ca. kl. 16:50. Det stormer stadig godt og grundigt her udenfor. Men nu er jeg jo inde og mærker det næsten ikke.

    Jeg har lige hørt i Nordjyllands radio, at de har oversvømmelse i Løgstør.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #14
    Inger1 Gæst
    Vi har været på weekendophold på Thyholm kro og var et smut forbi Hanstholm da det blæste helt vildt vi kunne ikke komme ud af bilen og det var jo ikke noget at sige til med en vindstyrke på tæt på de 30.............

    Inger
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det har sikkert også rykket temmelig meget i min mors hus i Thy. Så gynger det nok godt og grundigt i stuen ovenpå.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det begynder at rykke godt her nu...
    og Julemor

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det stormer også stadig godt her.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #18
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Det har sikkert også rykket temmelig meget i min mors hus i Thy. Så gynger det nok godt og grundigt i stuen ovenpå.
    Der var gang i den deroppe dog ikke så slemt som i Hanstholm lige da vi var der.
    Inger

  9. #19
    fredsminde Gæst

    Smiler

    det rykker voldsomt her - så det kommer nok også snart over til Zep på den anden side af øen
    vi bor meget højt ( ca 100m) og selvom der er plantet rigtig meget læhegn for mange år siden, så bliver vi hårdt ramt alligevel
    hønsene har ikke været ude idag og der er lukket ovre hos fårene
    håber ænderne bliver inde i nat - de går ofte ud når det er mørkt
    spændende om vi har drivhus imorgen
    og hvor mange træer der væltet nede i vores skov - bare de ikke vælter ud over vejen, så gøre det ikke noget
    Sebastian er her i weekenden - han har valgt først at tage retur imorgen tidlig - så kommer han ganske vist forsent på Uni, men pyt, hvis bølgerne så er lidt mindre (kun ca 2½m)

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Der var gang i den deroppe dog ikke så slemt som i Hanstholm lige da vi var der.
    Inger

    Min mor bor kun ca. 40 - 50 km syd for Hanstholm 6 - 7 km inde i land.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •