Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 6 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 53

Emner: Stormen er over os

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Stormen er over os

    Der bliver meldt at vi bliver blæst igennem i dag i Danmark

    Hvordan oplevede du stormen, kom den overhoved der hvor du er/var.......

    Det eneste vi har mærket indtil nu, var at vi havde glemt at tage nogle ting ned vi havde hængt ude under udhænget ved huset de slog mod væggen lidt over 7 hertil morgen, de er nu fjernet og resten er tøjret.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Foreløbig vågnede jeg kl 04.00 ved vindstødene - og en lille hund der ikke kan lide sådanne lyde ( heller ikke torden) så skal vi sove sammen på sofaen.
    Nu har jeg været ude og flytte en masse brædder ind i laden - lægge nogle tagplader ned og ellers fjerne hvad der sådan står rundt omkring. Nu står blot vores tunge havemøbler tilbage og dem kan jeg ikke gøre noget ved alene - manden er på platform pt... Så de må holde til det eller lade være som de kan bedst.

    Hunden sidder i terrassedøren og "holder øje" med lydenen og hønsene kommer IKKE ud. Tænk hvis de pludselig fik "luft under vingerne". De må nøjes med noget gammelt brød at sparke til i dag men det går nok også for en gangs skyld...

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Uhadada hvor det suser - vi havde frelst løse genstande i aftes. Ved af erfaring hvor slemt det kan blive her "på toppen".


    En genbo mente nok, at drengens trambolin kunne blive stående, den var tøjret medstormpløkker.
    Den stak pludselig af over i næste genbos have og knækkede flere af deres nyplantede roser.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    425
    Her suser det også godt. Vi har heldigvis taget trampolinen ind for vinter. Men ellers plejer vi at vende den om når de lover meget blæse vejr.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Vi har gravet den trampolin lidt ned og kan ikke sådan flytte på den - men hoppedug og net bliver taget af hver efterår - så er der jo ikke noget vinden som sådan kan få fat i eller sneen kan lægge sig på ;-)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vil lige været en tur Stenløse - Hovedstaden Remisen og retur vi kan værer hurtige når vi skal være det, der var en frisk vind som vi kaldte det på Fanø, men ellers ikke noget at berette så lad os se om den rammer os senere i aften, hvad de kloge jo mener

    Ps. Jeg købte ikke noget ved Rene hvis i da tror på hvad jeg siger
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser

    Ps. Jeg købte ikke noget ved Rene hvis i da tror på hvad jeg siger


    Jamen det gør jeg ikke.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det gør jeg altså heller ikke
    og Julemor

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    19 Jan 2011
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    187
    Ikke så slemt her men det blæser da med nogle skrappe vindstød men ikke noget der er fløjet væk ...og vi har ikke taget pavillionen ned ...mon den bliver ...det vil tiden vise..

  10. #10
    sssfaw Gæst
    Blæser rigtig meget her, så er hyggeligt at sidde under et tæppe med kakao og strikketøjet.. Var i kulhuse og blive blæst igennem ved vandet med hunden

Side 1 af 6 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •