Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Broderiprogram

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Jan 2010
    Geografisk sted
    horsens
    Indlæg
    29

    Broderiprogram

    jeg søger et program hvor jeg selv kan tegne mine mønster, OG PRINTE DEM. for der findes et hav af programmer hvor man kan få demos til, men ingen kan printe og det er det jeg har brug for..

    jeg kunne tegne det i hånden, men det er noget hurtiger at tegne det på comp, det er fordi jeg køber et krossting blad på min iphone, men det er så svært at se på den lille skærm.

    er der nogle som kan hjælpe mig??
    Medlem i fødselsdagsgruppe 6.

    Besøg min blog og følg med i min hverdag.

  2. #2
    GitteHansen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af loxx Se meddelelser
    jeg søger et program hvor jeg selv kan tegne mine mønster, OG PRINTE DEM. for der findes et hav af programmer hvor man kan få demos til, men ingen kan printe og det er det jeg har brug for..

    jeg kunne tegne det i hånden, men det er noget hurtiger at tegne det på comp, det er fordi jeg køber et krossting blad på min iphone, men det er så svært at se på den lille skærm.

    er der nogle som kan hjælpe mig??
    Ville rigtig gerne hjælpe hvis jeg havde et navn på programmet.

    Har en hjemmeside hvor jeg stort set kan downloade alt, men det kræver et navn.

    Jeg har endda downloaded et program til min broderingsmaskine - så jeg kan nu tage dem fra min pc over i maskinen og broderer det.

    Mange af vores kunder ønsker nemlig deres logo broderet på deres tøj.

    Men det er til en maskine, men jeg så her på denne side, engang en hjemmeside hvor man kunne lægge sin tegning ind og den lavede mønster efter det - skal lige se om jeg kan finde den igen - men den var her på Rokken.

    Har lavet et billede af min datter, fra den side.

    Prøv evt. denne side om det kan bruges, den brugte jeg til min datters billede: http://www.microrevolt.org/knitPro/

    Gitte

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    sejt link den gemmer jeg da lige
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

  4. #4
    GitteHansen Gæst
    Jeg har også lige fået afvide at der på ens pc´ er ligger et program man kan bruge - skal lige hører min veninde af igen hvad det hedder - så skriver jeg igen.

    Gitte

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    04 Jan 2010
    Geografisk sted
    horsens
    Indlæg
    29
    super.. det er bare dejligt når nogle kan hjælpe... :D
    Medlem i fødselsdagsgruppe 6.

    Besøg min blog og følg med i min hverdag.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •