Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: 1 brugt tandbørste til 7500.-

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    1 brugt tandbørste til 7500.-

    Huden bliver jo lidt slap som man kommer op i årene , så jeg gik og tænkte på at få en gang peeling især af mit hoved

    Gik på nettet for at finde ud af hvad det ville koste

    http://www.kosmetiskguide.dk/trin5.asp?b=tcape UPS det er sørma dyrt.
    Heldigvis kørte jeg lidt videre med linkene og se nu hvad jeg fandt

    http://hus-raad.dk/effektiv-peeling-til-ansigtet/

    Har du brug for at give huden en peeling så de gamle hudceller bliver effektivt fjernet. Du kan naturligvis bruge en peeling-creme, ansigtsscrub eller hvad kan nu kalder det. Men det kunne sommetider være rart at gå lidt mere effektivt til værks, ikke. Her kommer en lille tip – der er nemlig et “apparat”, du kan bruge til at komme helt til bunds.



    Du kan nemlig bruge din el-tandbørste! Den gamle børste til din elektriske tandbørste, som du ellers ville smide væk, kan du sagtens bruge til formålet.
    • Rens tandbørsten ved at skolde den i kogende vand.
    • Smør herefter ansigtet ind i din peeling creme – eller hvad du nu plejer at bruge til formålet.
    • Sæt børsten på maskinen
    • Børst så panden, næsen, hagen, alt ialt steder, hvor det ellers er svært at komme til på normal vis.
    • Børst aldrig omkring øjnene
    Kan fortælle det virker der er også en masse andre gamle husråd på det sidste link, gå bare på opdagelse...
    Sidst redigeret af hundeuld : 26-11-2011 kl. 08:17
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •