Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 26

Emner: Anbefale broderikursus

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    http://www.exnovodesign.com/digitizing.html

    på denne side kan du bla. downloade risting til at brodere dit stof fast til stabeliseringen. Det kan være med til at holde stoffet på plads hvis di har problemer med at det trækker sig.

    Men spørg, vi her for at hjælpe ;)
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Citat Oprindeligt indsendt af Knhobby Se meddelelser
    http://www.exnovodesign.com/digitizing.html

    på denne side kan du bla. downloade risting til at brodere dit stof fast til stabeliseringen. Det kan være med til at holde stoffet på plads hvis di har problemer med at det trækker sig.

    Men spørg, vi her for at hjælpe ;)
    Mener du en syet kant omkring broderiet? Hvis det er det, du mener, har min maskine det indbygget - det virker total godt. Jeg tager også et kig på linket - det så spændende ud.

    Jeg bruger sprayklæber til strikkede stoffer sammen med cut-away. Det holder godt, men er noget klistervæsen. Jeg er også lidt fascineret af klæbe-vlies, men der ryger jeg ud i et tusindtal af valgmuligheder (alle sk...dyre) så indtil videre nøjes jeg med mit klister-stads.

    Jeg prøvede at finde broderi-hjælp på din blog - har ikke fundet det endnu, men kigger igen i morgen aften efter arbejdstid. Nu må jeg vist hellere få min skønhedssøvn - har hårdt brug for den ;-)
    Mange hilsner
    Myre

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Hvis du har nogle spørsmål så kom bare med dem
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Jeg har et brændende spørgsmål, som er specielt for Pfaff Grand Hoop.

    Jeg har købt den brugt, og fik hverken brugermanual eller broderi-filer med. Jeg skal nu for første gang til at bruge den, og p.g.a. den manglende manual er ti-ørerne faldet i rater.

    Det er nu gået op for mig at jeg vist behøver en broderifil specielt designet til Grand Hoop for overhovedet at kunne kalibrere rammen i maskinen. Jeg har gennemsøgt Pfaff's hjemmeside for at købe en fil, men der skelnes ikke på siden mellem rammerne og jeg kan ikke identificere det helt rigtige design.

    Er der hjælp at hente til at skaffe et originalt Grand Hoop design, eller kan jeg gemme en vilkårlig fil i formatet ved hjælp af Embird og stole på at den har samme egenskaber som de originale?
    Mange hilsner
    Myre

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    I det broderiprogram jeg bruger ( designer plus ) kan jeg vælge den ramme str jeg vil bruge................. kan du ikke det

    Ps har lige lavet en billedserie med stabelisering på min blog hvis nogen har brug for at se det.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Jo jeg kan vælge rammestørrelsen, men har haft store problemer med at få dels gemt broderiet og dels overført den til maskinen. Fordi der har været flere forskellige fejl, har jeg haft svært ved at konkludere noget fornuftigt ud fra fejlmeddelelserne. Jeg har her til aften downloaded flere stumper vejledning, som jeg efterhånden har stykket sammen til en forståelse. Jeg forstår vist fejlmeddelelserne nu og vil eksperimentere videre i morgen.

    Jeg glæder mig til din billedserie - den vil jeg også kigge på i morgen.
    Mange hilsner
    Myre

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Hvad er det for et firma julestjernen er fra? hvis du kan huske det.
    Prinsessen

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Tak Kirsten. har lige et problem mere, leder efter et flaskeforklæde, men uden broderi på, har selv en ide om hvad jeg skal sy på det. jeg mener jeg engang har set det, men men men hvor?
    Prinsessen

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    kan du ikke bare lave dit broderi og så klippe det ud så det passer til flasken og sætte bånd på.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •