Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Ny maskine

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120

    Ny maskine

    Jeg har lige fået bevilget en ny maskine, en Husqvarna Diamond, hold da op hvor den fylder meget i forhold med min designer 1.
    Jeg har købt den i Jylland, fik den i går, og med brugsforvirringen i den ene hånd og hjernen i den anden, skulle jeg selvfølgelig prøve. Hold da op, jeg tror jeg smutter forbi en forhandler for at se hvordan den virker.
    Prinsessen

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2010
    Geografisk sted
    Hørsholm
    Indlæg
    64
    Tillykke med maskinen. Det er altid rart med noget nyt :-) God fornøjelse med at lære den at kende.

  3. #3
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Prinsessen Se meddelelser
    Jeg har lige fået bevilget en ny maskine, en Husqvarna Diamond, hold da op hvor den fylder meget i forhold med min designer 1.
    Jeg har købt den i Jylland, fik den i går, og med brugsforvirringen i den ene hånd og hjernen i den anden, skulle jeg selvfølgelig prøve. Hold da op, jeg tror jeg smutter forbi en forhandler for at se hvordan den virker.
    Prinsessen
    Tillykke med den. Jeg sidder også med brugsansviningen hele tiden. Skal på Daimon deLux kursus d. 3 feb. med Husqvarna på fyn. Her kan du også komme med.
    Kan ikke finde det til 2012 men her kan du læse om det fra sidste år. http://www.husqvarnaviking.com/dk/20387.htm

    Inger

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •