Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 19 FørsteFørste ... 45678910111218 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 188

Emner: Nye færdige tasker

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Det er såmænd bare den sort/hvide på sidste foto indlæg eg tænker på..

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Jamen det er på samme måde, som jeg beskrev med dåseclips, Janne. Altså at jeg syr en nøglering sammen med en knap i siden. Denne her rem er faktisk en fra en anden taske, jeg havde, som havde set bedre dage. Og da remmen der, var med karabinhager, ja så kunne den jo snildt bruges :)

  3. #73
    cubik Gæst
    Super flotte alle sammen. Jeg er ret overrasket over, hvor flot det flettede bliver når man bruger et landkort

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158

    Nye ting

    Så er jeg her igen . Jeg har haft en del at se til herhjemme, både med bestillinger og andet. Og nu har jeg tiden til at vise jer det sidste, som jeg har fået lavet

    1. foto : 2 punge lavet i bybuskøreplan og Brun Merrild. 2. foto : 4 forskellige tasker / punge lavet af et Atlas. 3. foto : Dækkeservietter lavet af rester. Til disse her gik der "kun" 2112 stykker !!!!!. 4. foto : Lille pung lavet i Orange teposer og sort bogbind. 5.foto : Clutch lavet i Lime teposer og sort bogbind. 6.foto : Lille pung lavet i Limegrøn gavepapir og sort bogbind.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158

    Søges.....

    Nogen som kan hjælpe mig at samle især disse her 2 slags teposer ??? Kan bruge alle slags, men er igang med noget, hvor jeg desværre ikk har flere af netop disse 2 :(
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #76
    cubik Gæst
    Hold da helt op....du er da gået totalt i selvsving....sikke en masse flotte tasker

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hej cubik :)
    1000 tak skal du have :). Nej jeg er da ikk gået i selvsving - endnu...ggg. Men er måske på vej til det...ggg.
    Nyder at have noget at rive i og er lige gået igang med endnu en taske :D.

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    13 Jun 2012
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    188
    Flotte arbejder du har flettet. Specielt synes jeg rigtig godt om dine dækkeservietter

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    er da ret vild med taskerne på de sidste tre fotos. De har en særlig glød...superflot.

    Og dækkeservietterne er rigtigt skønne med de blandede farver
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    1000 tak lis ai og bubbihund, for jeres søde kommentarer :D. Ja, jeg synes oz selv at dækkeservietterne blev flotte, men sikke et arbejde !!. Jeg fik en forespørgsel på, om jeg troede, at det kunne laves, og selvfølgelig skulle det jo prøves. Og væk er de ! :D..
    bubbihund... Ja de sidste 3 tasker blev ligesom jeg håbede på :). Og du har ret i, at der er en særlig glød over dem, så det er ikk sidste gang, at jeg laver dem :)

Side 8 af 19 FørsteFørste ... 45678910111218 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •