Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 19 FørsteFørste ... 3456789101117 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 188

Emner: Nye færdige tasker

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Så er jeg her igen ( igen igen igen ). Har ikk været så meget herinde på det seneste, da jeg dels har lidt at se til ifb med vores snart forestående bryllup og dels har fået flettet nogle bestillinger. Og som noget nyt er jeg begyndt at flette opbevaringskasser og fade :D. Her kan I se hvad det er blevet til :

    Den store kasse måler 29x37 cm (Uden låg).
    Låget har samme lægde og bredde som kassen og er 6 cm høj.

    Den anden måler 28x15 cm og der er ingen låg til.

    Fadet måler 32x18 cm og er 5-6 cm høj.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Hold da op du har været flittig med at flette. De er rigtig flotte alle sammen
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  3. #63
    lis ai Gæst
    Der har godt nok været gang i flettebutikken
    Rigtig flot altsammen og smarte samlekasser.

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Ej hvor flot, du går da til den....de er mega flotte....

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hold da magle. Sikke en samling du har lavet. De er smadderflotte
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    8653 Them
    Indlæg
    133
    Flotte kurve og sikke da et arbejde.
    Tasken med Silkeborg og omegnskort er rigtig sjov.

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    1000 1000 tak allesammen :). Jamen jeg skal jo finde på noget nyt indimellem at flette og tænkte så "Hvorfor ikk opb.kasser og fade ? Det må da oz kunne bruges.." Og det kan det :). Er overrasket over hvor stærk den store opb.kasse egentlig er. Den er fyldt godt op, skulle jeg sige og den er tung !!!! Men når jeg løfter den i håndtagene - som på en klodskasse - så sker der intet med kassen. Formen bliver der og den går ikk i stykker :).

    LPN..... Tasken med bybussernes ruteplan var et forsøg :). Men ja, den er rigtig sjov og så kan jeg jo altid finde vej *GGGGG*

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Så er der lige lidt nyt igen :). Det varer nok lidt inden jeg får lagt mere ind, da jeg har en del bestillinger, som skal laves. men så snart det er sendt ud af huset, så kommer der et foto af det her på siden :D.

    Ønsker jer alle en dejlig dag og uge
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Det ser bare flot ud. Er lidt vild med kassen med låg... Og hanken på clutch tasken - hvordan er ringene i siden fastgjort ?

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hej Janneha :)

    1000 tak for dine rosende ord *ss*. Hvilken clutch taske er det du mener ? Er det den med dåseringene ?? Normalt gør jeg det, at jeg indvendigt syer en lille knap i siden. Jeg låser tråden med en løkke i knappens huller og fører nålen ud i siden. Der tager jeg så en lille nøglering og og fører tråden igennen dem og derefter nålen igennem samme sted, som den kom ud. Så igennem knappen og ud i nøgleringen osv osv. Jeg hæfter med en løkke eller flere rundt om nøgleringen....
    Hvis det er den med dåseclipsene... De er kørt ind i en nøglering, så der er det antal, der ønskes. De har alle fået et lille hak i den ene ende, så de næste kan samles med de første.
    Jeg har før lovet at lave en DIY til dette, men jeg har ikk haft tiden og modet til det, da der har været så meget andet. Men det skal nok blive lavet :).

Side 7 af 19 FørsteFørste ... 3456789101117 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •