Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 19 FørsteFørste ... 234567891016 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 188

Emner: Nye færdige tasker

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Jeg har også forsøgt mig med en haribotaske men uvis af hvilke årsager vendte samtlige billeder på hovedet... Vil du afsløre for mig hvordan du får dem til at vende rigtigt ? Syntes jeg har prøvet alle krumspring og det vil bare ikke lykkes for mig.
    Jeg har ingen intentioner om at "gå i bedene" med salg af dem - kun til os sev - og så er vores en del større. Vi laver kun skuldertasker - så jeg skal nok lade være at tage kunder fra dig ;-)...
    Du får virkelig nogle stykker kørt igennem, den ene finere end den anden...

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Hvor er de flotte dine tasker!!!! Jeg skal da vist på loppemarked og se dem næste gang...hvis jeg finder ud af hvornår det er......selv er min taskefoldning på "hvil".....lidt..

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hej janneha.....

    Jamen jeg bruger en skabelon med 2 huller i, som jeg fandt engang på nettet et sted. Vistnok på Youtube, hvor en dansker har lavet en video med anvisninger ved siden af. ( http://www.candywrappers.mono.net/8813/Instruktion mener jeg den hedder ). På den måde får jeg lige DET billede til at vende som jeg ønsker det og ja..... Det er da gået galt for mig nogle gange, lige indtil man finder ud af at vende det rigitgt *ggg*

    Håber at det kan hjælpe dig, ellers skriver du bare igen :-)

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    2ve2ve.... Jeg skal nok give dig besked, hvis jeg skal med på et marked igen en dag :-). Tror nok, at gruppen heroppe, som har med loppemarkedet at gøre, har valgt at holde det igen til sommer. Der vil der så oz blivemulighed for at det kan blive både inde og udendørs, hvis vejret tillader det, samt at det bliver i en weekend :-).

    Overvejer meget seriøst at lave en blog, men er ikk kommet videre med det endnu...
    Ellers er jeg vist at finde på facebook, hvis du er der ??

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Hvordan finder jeg dig på FB?

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hvor har du været flittig med at lave sååå mange flotte tasker

    Fed ide med dåse clips hank

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    2ve2ve... Jeg sender dig lige en PM :-)

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Ihh 1000 tak skal du have Heddimor :).

    Ja, jeg så det et sted på nettet en dag og tænkte at "Det må lige prøves" *gg*.
    Og jeg har fået en hel del positiv respons på det, så idéen er jo nok ikk helt dum :)

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    28 Jul 2007
    Geografisk sted
    4230 Skælskør
    Indlæg
    146
    Citat Oprindeligt indsendt af bech23 Se meddelelser
    1000 tak søde Rysse :)

    Ang. hanken : Jeg har nappet den lille split af, som nogle gange sidder på, hvis den ikk er røget af, når clipsen vrides af dåsen ( en lille rund en ) med en tang. Derefter gjorde jeg det, at jeg med en tang klippede en revne i den brede ende af clipsen. Da det var gjort ved ca 320 stk, begyndte jeg at sætte dem sammen 5 og 5, efter hønseringe pricippet. Starten på remmen er 5 hele clips, derefter vrides en clips ind i hver enkelt af de hele i den tyndeste ende. Og sådan fortsættes med de resterende 4 clips. I næste omgang gøres det samme i de clips, som lige er sat på og sådan fortsættes til kæden er ønsket længde :-)

    Gav det nogen mening ??? Ellers må I sige til *SS*. Jeg kan lave en DIY tråd, når jeg får tid. Den er måske nemmere at følge, når der er fotos ved.... Men det bliver ikk lige i dag...
    Vil der kommer en DIY tråd om dette ????
    Fortsat god dag...
    Hilsen Lene.

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hej Torras.

    Ja, jeg har tænkt mig at lave en DIY tråd om det :D. Men pga tidsnød har jeg ikk fået det gjort endnu og der skal lige tages lidt fotos til tråden oz. Men det skal nok blive lavet og i nærmeste fremtid, det lover jeg :)

    Flettehilsen
    Bethina

Side 6 af 19 FørsteFørste ... 234567891016 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •