Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 19 FørsteFørste 123456713 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 188

Emner: Nye færdige tasker

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Jeg skærer stykkerne ud først. Syntes tapen er meget nemmere at have med at gøre så... Lægger mine papirsstykker i lange rækker på tapen og klipper dem fra hinanden lidt efter lidt.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    19 Dec 2010
    Geografisk sted
    Thisted
    Indlæg
    65
    Rigtig flotte tasker du laver. Ja, jeg er også blev bidt af flette. Men er stadig på øve stadiumet. Jeg er netop blevet færdig med min første taske, lavet af Anders and blade.

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    siger jeg bare - de er flotte

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    04 Jan 2010
    Geografisk sted
    horsens
    Indlæg
    29
    nu har du fået en lilla taske kan jeg se.. men tiger (i horsens) har lilla papir.. tror det er blåt på den anden siden.. smide flot..
    Medlem i fødselsdagsgruppe 6.

    Besøg min blog og følg med i min hverdag.

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Janneha.... Jeg har gjort det samme som dig, men synes at det er nemmere som nu. jeg er begyndt at tape en rulle's bredde og så fortsætter jeg deruda' til jeg ikk gider mere... Så klipper jeg det af, som har fået tape og kører ellers afsted med at måle, klippe/skære ud og folde og flette :-)

    Men mon ikk, at vi alle har hver vores lille finesse ?? ;-)

    Thisted.... 1000 tak skal du ha' for rosen :-). Jeg vil da gerne se din taske :-D

    Inge K... Takker mange gange for Wow'et :-D

    loxx... Jeps, det lykkedes mig langt om længe at få lavet en lilla taske :-D. Og jeg har lige fået fat i noget fra Tiger, men det er endnu ikk pakket ud, så om det er blå på den anden side, er spændende at se :-)

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    8653 Them
    Indlæg
    133
    superflotte tasker, tasken med klappen er virkelig flot og gennemført.

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Kan kun sige 1000 tak for de pæne ord LPN :-). Den har skam oz taget mig lang tid at lave *SS. For det første havde jeg langt fra nok gavepapir og så måtte jeg jo igang med at maile til de forskellige Inspiration forretninger, for at høre, om de kunne hjælpe mig. hvilket de heldigvis ville :-D

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Hvor er de dog flotte!!!!!Jeg kan ikke sige nok pæne ord om dem.
    Jeg er gået lidt i stå med mit fletteri. her i sommerhuset er der dog masser af papir endnu, så jeg kan jo bare gå igang....Har du set at Føtex på torvet har små taskepunge i rødt i samme flet?

  9. #29
    lenemormeinild Gæst
    Det ser rigtig godt ud med klap på tasken for din tålmodighed

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    22 May 2008
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    89
    Citat Oprindeligt indsendt af bech23 Se meddelelser
    Janneha.... Jeg har gjort det samme som dig, men synes at det er nemmere som nu. jeg er begyndt at tape en rulle's bredde og så fortsætter jeg deruda' til jeg ikk gider mere... Så klipper jeg det af, som har fået tape og kører ellers afsted med at måle, klippe/skære ud og folde og flette :-)

    Men mon ikk, at vi alle har hver vores lille finesse ?? ;-)

    Thisted.... 1000 tak skal du ha' for rosen :-). Jeg vil da gerne se din taske :-D

    Inge K... Takker mange gange for Wow'et :-D

    loxx... Jeps, det lykkedes mig langt om længe at få lavet en lilla taske :-D. Og jeg har lige fået fat i noget fra Tiger, men det er endnu ikk pakket ud, så om det er blå på den anden side, er spændende at se :-)
    Jeg spørger måske lidt dumt, men jeg har endnu ikke prøvet at flette de tasker, så er lidt interesseret i at høre om i bruger almindelig tape eller hvordan?
    - Og er det for eller bagsiden i taper på?
    På forhånd mange tak for svaret :)
    Hvis du går forbi nogen som ikke smiler....så stik dem et af dine :o)))

Side 3 af 19 FørsteFørste 123456713 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •