Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 19 FørsteFørste ... 67891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 188

Emner: Nye færdige tasker

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Har lige kigget hele din tråd igennem, er du gal hvor laver du nogle flotte fletterier. Jeg holder mig nu til mine strikkepinde og hæklenålen.

    Men nysgerrig er jeg jo, hvordan søren får du sat lynlåse fat i taskerne

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    1000 tak for de søde og rosende ord Bedstemor og Lis ai . Jeg kom til at se, at jeg ikk havde fået det lagt ind og det du'r jo ikk *gg*.

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    1000 tak Missemor for dine søde og rosende ord.
    Lynlåsen syr jeg i i hånden med små sting imellem ternene. Der er et lille hul imellem hver eneste tern, som jeg kan føre en nål igennem og ind under et tern og ind i næste hul. Håber, at det gav nogen mening ? *gg*. Det er lidt svært at forklare....

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    20 Feb 2011
    Geografisk sted
    Vejle
    Indlæg
    74

    Super flot

    og meget inspirerende
    Se mulighederne -
    ikke begrænsningerne

  5. #95
    cubik Gæst
    jeg kan se, at det er som med så meget andet....det er kun fantasien der sætter grænsene for hvad man kan lave med foldeteknikken.... flotte ting du igen har lavet.

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    1000 tak lejan :). Jeg er glad for, at det kan inspirere, for det er jo netop meningen *ss*.

  7. #97
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    1000 tal cubic :-). Det er ikk helt rigtigt, at det kun er fantasien, som sætter grænserne... Jeg fik en opfordring på en lampeskærm og der må jeg sige, at der stoppede min fantasi *gg*. Men den ligger da stadig i baghovedet og lurer og hvem ved ? Måske finder jeg metoden en skønne dag :-D. Tak for dine fine og rosende ord, det varmer *ss*.

  8. #98
    cubik Gæst
    Uuuuh ja, lampeskærme. Min mor fik den brilliante ide at hun skulle rrenover et par gamle lampeskærme da jeg var barn.....hvem fik lige lov til at side og vikle hele stativet inden der skulle monteres stof igen......jojo, lille mig, for som mor sagde "dine små fingre kan nemmere komme ind imellem......

  9. #99
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hæ hæ cubik :). Ja, vi børn blev sat til mange sjove ting, da vi var små :). Men lige pt er projekt lampeskærm i flet opgivet :D

  10. #100
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158

    Lidt nyt....

    Så er der igen en smule nyt at fremvise til jer herinde :). Jeg er desværre ikk meget online, for jeg fletter og fletter og fletter *ggg*. Og der skal altså oz være tid til min skønne familie og venner indimellem fletteriet :D.

    Flere på næste side, da jeg ikk kunne oploade flere her :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 10 af 19 FørsteFørste ... 67891011121314 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •