Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 188

Emner: Nye færdige tasker

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158

    Nye færdige tasker

    Da jeg ikk kan finde ud af, hvordan jeg sætter nye foto's ind i en gammel tråd, jeg har skrevet, må jeg jo gøre det her... *gg*.

    Jeg har nu fået lidt flere tasker færdige og min mand er sgisme oz begyndt at folde og flette nu . Så det er jo egentlig "vi" og ikk "jeg", som har fået flere tasker færdige .

    "Guld" tasken er lavet af kaffeposer, som var i "Guld" på begge sider. Mål : Ca. 21x15 cm og m/ sort lynlås i toppen.
    - Den har min mand mere eller mindre selv lavet og jeg har så syet den sammen og sat lynlåsen i :-D.

    Den sort/hvide er lavet af bogbind, som jeg gav tape for en sikkerheds skyld, da den virkede tynd i lamineringen. Mål : Ca. 13x17 cm og m/ sort lynlås i toppen.
    Den blå er lavet af forskellige chipsposer med blå nuancer i. Mål : Ca. 22x14 cm og der kommer en blå lynlås i toppen.
    Den brune er lavet af Brun Merrild kaffeposer. Mål : Ca. 27x17 cm og m/ sort lynlås i toppen.
    Den spraglede er lavet af gavepapir fra den lokale Spar og beklædt med tape. Mål : Ca. 21x35 cm og m/ sort lynlås i toppen.
    Den lilla/grønne er lavet af bogbind og gavepapir. Bogbindet (grøn) var lamineret og gavepapiret blev beklædt med tape. Mål : Ca. 20x14cm og m/ grøn lynlås i toppen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •