Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 45

Emner: Historien om 1 bundt = 400 gram strømpegarn

  1. #31
    Speedyneedle Gæst
    Jeg blev vist bidt af en sovenisse efter sidste weekends diverse aktiviteter (markeder, m.m.). I hvert fald fik jeg ikke lige det fra hånden, som jeg troede jeg kunne nå....;O)

    Nu har jeg endelig fået lov til at lege lidt med mit nye råhvide strømpegarn på spole. En herlig fisk!:O) Ikke helt almindelig med hensyn til hvordan det arter sig ud fra løbelængden, men der kom nogle seje strømper ud af det.

    Egentlig er det 8-trådet, med en løbelængde på ca 210m per 100g. Men jeg var så fræk, og strikkede det op som om det var et lidt tykt 4-tråds strømpegarn. Det kom der nogle dejlige lidt tykke strømper ud af. Man kommer så til gengæld heller ikke helt så langt for 100g (kun op til str 40/ 41), men jeg synes resultatet opvejede dette fuldt ud.

  2. #32
    Rysse Gæst
    Vi vil da meget gerne se billeder af resultatet.

  3. #33
    Speedyneedle Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Vi vil da meget gerne se billeder af resultatet.
    Jeg har forsøgt at få et billede op. Men så spurgte den efter billedets urladresse, og det havde den jo ikke just. Så.... ja........ jeg er lidt "lost" med hensyn til hvordan jeg får hekset et billedet herind.:O)


    hvid-stroempe.jpg så lykkes det. Tak for hjælpen!

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Citat Oprindeligt indsendt af Speedyneedle Se meddelelser
    Jeg har forsøgt at få et billede op. Men så spurgte den efter billedets urladresse, og det havde den jo ikke just. Så.... ja........ jeg er lidt "lost" med hensyn til hvordan jeg får hekset et billedet herind.:O)
    Når du vil sætte billeder ind her, skal du trykke på den lille clips oppe ved siden af smilyen. Så kan du uploade dine billeder
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  5. #35
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Den strømpe ser god og varm ud. Flot resultat.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Nøj hvor ser de dejlig varme ud
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  7. #37
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det må vi lige have kigget lidt nærmere på også til 17.- for 100gram , vi kan næsten ikke tillade os at lade være..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Se nu her Maria fra http://www.speedyneedle.dk/ har strikket et par strømper af garnet og sendt til vores kasse via mig spede.jpg det garn ser vældigt godt ud.. det må vi have kigget på efter nytår. Tak for strømperne.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Lækre sokker!!
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  10. #40
    Speedyneedle Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Det må vi lige have kigget lidt nærmere på også til 17.- for 100gram , vi kan næsten ikke tillade os at lade være..
    Hej Bente,

    lige et lille uldne kvæk herfra.:O) Den pris du nævner er kun gældende til garnet er kommet i land her. En slags introduktionsrabat.

    Og jeg regner med at garnet er her i løbet af de kommende dage. Prisen vil så stige en smule.

    Uldne hilsener

    Maria

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •