Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Hjælp Free downloads

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Feb 2008
    Geografisk sted
    Viborg
    Indlæg
    9

    Hjælp Free downloads

    Hej

    Nu er jeg også blevet den lykkelige ejer af en broderimaskine, har lige købt den dejligste Bernette Deco 340.

    Nu vil jeg så igang med at hente broderier ned fra nettet, er der mon nogen herinde som har nogle gode links?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    du søger da bare embroidery free så kommer der masser, men ikke alle free broderier er lige gode, det er altid en fordel lige at køre dem igennem sit broderiprogram på slow redraw, så får man en fornemmelse af om der er en masse hop sting.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Feb 2008
    Geografisk sted
    Viborg
    Indlæg
    9
    Hej

    Det har jeg nu også søgt på, men syntes der kommer en masse andet også, men sådan er det måske bare:-)

    Men tak for hjælpen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Brønderslev
    Indlæg
    63

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    23 Feb 2008
    Geografisk sted
    Viborg
    Indlæg
    9
    Tusind, tusind tak.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Prøv også bfc embroidery de har i bunden af deres mønstre nogle fri, Ko design har test mønstr
    Prinsessen

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    og når det nu er jul må du hellere se på denne side, jeg har prøvet et par stykker og de var fint lavet.
    http://mtldesign.dk/index.htm
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    http://www.emblibrary.com/EL/default.aspx er min absolutte favorit. De har rigtig mange gratis broderier. Dem, jeg har prøvet har været gode.

    Når alle søger efter gratis designs, er det selvfølgelig fordi de til tider er uforskammet dyre eller at man skal købe for en vis sum for overhovedet at kunne checke ud. Embroidery Library har rimelige priser, så man sagtens kan tillade sig at købe en fil. Hjemmesiden er overskuelig og de har virkelig mange designs.

    Jeg abonnerer på Embroidery Library's nyhedsbrev. Her igennem modtager jeg gode tilbud på designs. For eksempel sendte de mig i week-enden et gavekort på 10$ og for en måneds tid siden, var der 50% rabat på alt, hvad man havde stående i sin "whish list". Designs fås fra 1$ og opefter. Der er store, flotte design til 5$.
    Mange hilsner
    Myre

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Glemte at skrive, at nyhedsbrevet også medfører links til de seneste, gratis-designs.
    Mange hilsner
    Myre

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    23 Feb 2008
    Geografisk sted
    Viborg
    Indlæg
    9
    Tusind tak for hjælpen

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •