Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Noget i luften...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Noget i luften...

    ...jeg ved ikke hvad. Som forår skønt skoven har mistet hvert blad... Sådan føles det ihvertfald, når jeg kigger mig omkring blandt det færdige arbejde herinde idag, hvor noget sikkert også er juleforæringer, hvis ikke jeg tager meget fejl. En virkelyst og hittepåsomhed, som næsten minder mig om dengang, jeg startede på Rokken. Jeg blev fristet til at melde mig ind og søge idéer til jul - det var netop i november. Og verden blev SÅ meget større og rigere. Nogle juleideer fandt, jeg - men mest af alt en hel masse nye hobbies, jeg aldrig havde tænkt på selv...

    Hvis nu nogen sidder og tænker, at de egentlig også godt kunne bruge lidt idéer til jul, så tag lige og kig op i "Tips og opskrifter" under jul, hvor samlingen af kreativiteter og historier bestemt er vokset gennem årene : http://rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=156

    Finder du ikke, hvad du søger, så kom tilbage til Juleidébanken og spørg
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Julemor ønsker alle en rigtig glædelig 1. søndag i Advent Bliv nu inde og vær kreative idag istedet for at fare ud og blive blæst væk fra os: http://rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=218
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    En blæsende decemberweek-end igen... Så blæsende at lanternerne dejsede om i vinden Heldigvis er her lunt og godt inde! Og julen den holde ihvertfald Julemor beskæftiget. Længe før det blev lyst skulle halvdelen af den lille familie drage afsted til færgen. Og da hun nu var oppe, blev ovnen tændt tidligt og de langtidshævede boller bagt. Imens faldt blikket på en idé hos Bilka - julepynt lavet af muffinsforme. Se det var da lige, hvad en bolle kunne ligge i og vente i julesokken til datteren fik øjne


    Hjerteboller.jpg


    Og symaskinen blev senere rigget an. Den havde en knækket nål og jagten gik ind på at lede efter den pose med nye nåle, som blev købt i sommer... Det tog lidt tid, men de dukkede op. Forleden fik Julemor nemlig et fag gardiner forærende, lyse med streger + ekstrastof i forskellige størrelser, hvoraf der kunne blive et fag mere og mere til. Et forhæng i kraftigt stof var der også og det blev lagt lidt op, så det passede til døren ud til vaskerummet, for det kan sørme være koldt ved juletide... Og sådan arbejdes der videre og videre - det er jo kun jul en gang om året

    Har du gang i noget i anledning af julen?
    og Julemor

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her kommer julen ligesom snigende ind af døren, den ene dag så kom der en stage frem og den næste en lille engel så på den måde bliver det lige så stille jul men når man ingen børn får på besøg så er det jo lige som noget andet man sætter i højsædet den aften og julen over..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •