Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: En tur i skoven - hvad fandt i

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    En tur i skoven - hvad fandt i

    Er det ikke sådan en dag idag varmt tøj på og ud og samle sammen til juledekorationer i skov og vænge, lad os se hvad i fandt
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Nu blev det mørkt før jeg kom i tanker om at vise jer, hvad dagen er gået med, men jeg håber I kan se det alligevel: 4 kranse, som jeg først var en tur i skov og have og finde materialer til.
    Jeg fandt rødgran- og fyrrekogler, to forskellige slags kristtorn, en grøn og en tofarvet, to forskellige farver cypres og et par grene fra korktræet. I forvejen havde jeg hentet to trillebørfulde normansgran - let nok, for Kaj havde fældet et helt træ til mig og det fik jeg klippet rent - dels til at dække til vinter på mine gravsteder og dels til at binde 3 kranse af. Den fjerde er lavet af en pilekrans med et kors af pil og alle er pyntet med det, jeg fandt på min tur rundt på matriklen.
    Så er jeg klar til at læsse det hele i bilen i morgen tidlig og køre på kirkegården og få gjort klar til vinter - inden den sætter ind denne gang
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du har godt nok været flittig og hvor ser det godt ud.. Jeg er ved at finde frem hvad der skalop på din pileflet snoning...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Super flot lavet, søde Inge K.

    Er lidt misundelig, over alle de skønne materialer, du har. Men dig og Kaj bor jo også vidunderligt naturskønt.

    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Nu blev det mørkt før jeg kom i tanker om at vise jer, hvad dagen er gået med, men jeg håber I kan se det alligevel: 4 kranse, som jeg først var en tur i skov og have og finde materialer til.
    Jeg fandt rødgran- og fyrrekogler, to forskellige slags kristtorn, en grøn og en tofarvet, to forskellige farver cypres og et par grene fra korktræet. I forvejen havde jeg hentet to trillebørfulde normansgran - let nok, for Kaj havde fældet et helt træ til mig og det fik jeg klippet rent - dels til at dække til vinter på mine gravsteder og dels til at binde 3 kranse af. Den fjerde er lavet af en pilekrans med et kors af pil og alle er pyntet med det, jeg fandt på min tur rundt på matriklen.
    Så er jeg klar til at læsse det hele i bilen i morgen tidlig og køre på kirkegården og få gjort klar til vinter - inden den sætter ind denne gang
    supersine669

    carpe diem

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Man kan også godt finde noget sjovt lige nu i skoven
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •