Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Smølfe strikkeopskrift

  1. #1
    Titia Gæst

    Smølfe strikkeopskrift

    Er der nogen der har en opskrift på en strikket smølf? Har set til hæklede, men kan ganske enkelt ikke hækle

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Aug 2010
    Geografisk sted
    Sydfyn
    Indlæg
    21

  3. #3
    Zanne Gæst
    Her er en på dansk:
    https://docs.google.com/viewer?a=v&p...hl=en_US&pli=1

    Du kan også gå ind på lindersverden.blogspot.com og trykke på smølfebilledet.
    Zanne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Tak for link - nøjjj det førte mig langt omkring til spændende ting.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #5
    Titia Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strik-Sofie Se meddelelser

    1.000 1.000 1.000 tak. Den er faktisk strikket, men må se om jeg kan klare og oversætte den selv. Er ikke så skrap til engelsk oversættelse når det gælder strikkeopskrifter

    Men ville lige præcis være sådan en hun ville synes lignede smølferne rigtig meget ;-)

  6. #6
    Titia Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zanne Se meddelelser
    Her er en på dansk:
    https://docs.google.com/viewer?a=v&p...hl=en_US&pli=1

    Du kan også gå ind på lindersverden.blogspot.com og trykke på smølfebilledet.
    Zanne

    De er desværre hæklet begge to og det kan jeg ikke for min dyd ikke finde ud af desværre. Skal være strikket og kan se en venlig sjæl har lagt et link på en strikket omend på engelsk, så må se om jeg kan oversætte den så meget at jeg kan strikke den

  7. #7
    Fedania Gæst
    Hvis det kniber med oversættelsen, så er jeg sikker på, at der er nogle garvede strikkere her på siden, som står klar til at hjælpe. :)

  8. #8
    Titia Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Fedania Se meddelelser
    Hvis det kniber med oversættelsen, så er jeg sikker på, at der er nogle garvede strikkere her på siden, som står klar til at hjælpe. :)

    Det ville være super ekstra luksus hvis nogen kunne det. Det fylder faktisk 7 sider, men er mest fordi opskriften er skrevet med stor skrift størrelse plus der er et ret stort foto.

    Ville ganske enkelt redde julen totalt hvis nogen ville være så søde og oversætte og lægge et link eller sende mig en besked herinde

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •