Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: efterlysning af broderi

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    13 Jun 2010
    Geografisk sted
    Hornsherred
    Indlæg
    3

    Bekendtgørelse efterlysning af broderi

    Jeg har arvet et mønster fra Broderimessen nr. 1339. Jeg har selve mønstret, men her står desværre intet om stof, garn og antal dukker.

    Broderiet er et rundt billede med 3 eroter/amoriner (små drenge med vinger) holdt i grå nuancer.

    Jeg har forsøgt på sysle.dk uden held.

    Håber bare éen kan hjælpe

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2010
    Geografisk sted
    Broby, Fyn
    Indlæg
    47
    Du kan måske prøve at ringe til hende der har sysle.dk/syslegården... Det kan være at hun kender mønsteret, selvom det ikke er på hjemmesiden.

    Hun er utrolig sød og hjælpsom

    Jeg er så heldig at jeg bor ganske få km fra hendes butik, så jeg køber meget derude...

    Hav en god aften

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    13 Jun 2010
    Geografisk sted
    Hornsherred
    Indlæg
    3
    Hej

    Tak for rådet - har prøvet at skrive til hende, men hun kunne desværre ikke hjælpe. Håbede, at der var en der havde mønstret liggende i sine gemmer

  4. #4
    lis ai Gæst
    Jeg ved ikke om du kan bruge dette billede`s oplysninger til dit broderi:http://www.margaretha.dk/butik/defau...FcFAzQodbnyPBw

    Gå ind under vægbilleder og scroll ned på siden, så er der tre amoriner med blomster. Der står om hvilket stof, der er brugt.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    13 Jun 2010
    Geografisk sted
    Hornsherred
    Indlæg
    3

    Broderi

    Hej, Mit mønster er meget skrøbeligt og har i dag vovet at pakke det helt ud og voila! nederst har farmor skrevet nr-. på dmc garnet. Det var en kæmpe hjælp - antal dukker er ikke så vigtigt - må bare købe lidt rigeligt. Har surfet rundt på nettet og fandt en side, hvor sælger havde lavet nogle vareprøver af stor med korssting på. Tror jeg kan sjusse mig frem til hvad jeg skal bruge.

    Tak for hjælpen -

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •