Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 33

Emner: KnitPro rundpinde-sæt

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2011
    Geografisk sted
    Brøndbyøster
    Indlæg
    289
    Er der nogen af jer der har prøvet at strikke strømper med knitpro´s assymetriske rundpinde (5 cm og 6 cm pinde 25 cm wire) og hvad synes I?

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    25 Nov 2009
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    64
    Det vil jeg også gerne vide.

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    25 Nov 2009
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    64
    Det jeg gerne vil vide er hvor man køber 2½

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2011
    Geografisk sted
    Brøndbyøster
    Indlæg
    289
    Nogen der ved om man kan købe det wire-etui der følger med Deluxe-sættet løst?

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Citat Oprindeligt indsendt af Alis Se meddelelser
    Det jeg gerne vil vide er hvor man køber 2½
    Du kan købe 2½ rundpinde de samme steder, som du køber de andre. Du kan dog ikke få dem med udskiftelige wirer, for de er for tynde til at der kan sættes gevind på.
    Venlig hilsen Tessie

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    28 Apr 2008
    Geografisk sted
    Boeslunde
    Indlæg
    24
    Til de af jer som er lidt uvante med strikning, vil jeg da lige sige at jeg altid kun bruger rundpind, for de er praktiske også når man strikker frem og tilbage!

    De fylder ikke så meget og stritter ikke ud af poser m.m. som alm strikkepinde og "vikler" man dem lige rundt om sig selv er der mere styr på maskerne når man lægger det fra sig!

    Jeg ønsker mig også sådan et sæt og idéen med at bruge forskellige pinde i enderne er bragende god for dem der ligesom jeg strikker lidt løsere i vrang! Så kan man jo bare bruge en tyndere pind på vrangsiden, hvis man strikker "glatstrikning"!

    Nu må jeg så lige finde ud af hvor jeg fanger Jannie her på Rokken! ;-D

    Diana

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Citat Oprindeligt indsendt af Kjelfred Se meddelelser
    Er der nogen af jer der har prøvet at strikke strømper med knitpro´s assymetriske rundpinde (5 cm og 6 cm pinde 25 cm wire) og hvad synes I?
    Der er en tråd herinde om strømperundpinde (jeg ved dog ikke, hvad der blev konklusionen) men prøv at kigge her: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...8mper+rundpind

    Jeg har ikke set pinde mindre end str. 3, som kan bruges på wirerne, da de er for tynde.

    Etuier / mapper til KnitPro har jeg mest set på hhv. Blogs, eBay eller udenlandske websider - så prøv at Google efter det.

    Mht. knækkede pinde, så ville jeg forhøre mig, der hvor jeg havde købt pindene.

    En eller anden spurgte, hvad sådan et sæt koster.?
    Jeg købte mit hos "Rokkens egen" Jannie - og gav 550,- + 55 for den ekstra p. nr. 3, som også er på mit foto. (Plus porto selvfølgelig).

    Jannie kan du kontakter enten via PM eller hendes hjemmeside. Klik på Jannies navn, så kommer muligheden for at se hendes hjemmeside.
    Det gjorde jeg og vupti.... 2 dage efter havde jeg mine super-strikke-pinde.

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2011
    Geografisk sted
    Brøndbyøster
    Indlæg
    289
    Jeg har lige sat luksus mappen fra KnitPro til salg til halvpris (under emnet "sælges" her på forummet).

  9. #29
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Kjelfred Se meddelelser
    Er der nogen af jer der har prøvet at strikke strømper med knitpro´s assymetriske rundpinde (5 cm og 6 cm pinde 25 cm wire) og hvad synes I?
    De er meget små så der er ikke meget at holde på så det er bestemt nogen man skal vænne sig til at strikke med Jeg har leddegigt i fingrene og det går ikke sammen med de små pinde men kender nogen der er glade for dem så jeg tror det er en tilvænning man skal bruge for at strikke med dem

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2011
    Geografisk sted
    Brøndbyøster
    Indlæg
    289
    Jeg kunne se i den anden tråd om strømpe-rundpinde, at de fleste også synes at de er dårlige/for små.
    Jeg døjer desværre også med gigt, så er nu overbevist om at pengene kan bruges bedre :-)

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •