Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 60

Emner: det halve mini kongerige

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2007
    Geografisk sted
    Trondheim, Norge
    Indlæg
    54
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    så er der indkøbt en ekstra 4,5... så nu kan jeg gå i gang... ja hildegv altid godt med nok garn.... er nu ikke sikker på jeg kan nå alle de ekstra gaver inden jul.....
    Man kan alltids satse på å bli ferdig til neste år's jul

    Jeg har bestemt meg på å satse på neste år's jul, altså 2012, så jeg har goood tid

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    Citat Oprindeligt indsendt af HildeGV Se meddelelser
    Man kan alltids satse på å bli ferdig til neste år's jul

    Jeg har bestemt meg på å satse på neste år's jul, altså 2012, så jeg har goood tid
    det tror jeg også jeg vil bestemme mig for
    knus lykke

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    wræææææææææl jeg har problemer fra pind 5 nu har jeg strikket op til pind 5 nogle gange og hvergang mangler jeg masker... nogen der har et bud på hvad jeg gør forkert...
    knus lykke

  4. #44
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    wræææææææææl jeg har problemer fra pind 5 nu har jeg strikket op til pind 5 nogle gange og hvergang mangler jeg masker... nogen der har et bud på hvad jeg gør forkert...

    Hold da op har du allerede strikket midter trekanten, ?
    det er i borten du har problemmer, jeg vil lige finde ogskriften frem i aften, så jeg lige kan se

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Hold da op har du allerede strikket midter trekanten, ?
    det er i borten du har problemmer, jeg vil lige finde ogskriften frem i aften, så jeg lige kan se
    jaaaaa mange tak for jeg forstår altså ikke hvad der står... og jeg kan heller ikke gennem skue hvorfor jeg får de fejl.... suk.... jeg har forsøgt at tuske mig til pind 9 men der opstår det samme problem... så jeg gør noget helt forkert.....
    knus lykke

  6. #46
    nette strik Gæst
    Måske jeg må se et foto, for at kunne hjælpe dig,

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    de kommer her...det er lidt svært at tage billeder med alle de pinde der er i.... uanset hvad så er jeg nød til at løbe op til opsamlingen igen igen igen...
    001.jpg

    002.jpg

    003.jpg
    knus lykke

  8. #48
    nette strik Gæst
    Ja,det er for svært at se mønsteret på foto, hvor fejlen er.?

    har du maske antal 99 inden du starter, og vær ops... på alle omslag er hvor de skal være.
    5 pind,- slå om,2 r,(2r sm,3 gange, "(slå om,1 r) 6 gange, (2r sm ) 6 gange " gentag fra " til " indtil der er 14 m tilbage på pinden,(slå om, 1 r)6 gange, (2r sm)3 gange 2 r,

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    jeg løber lige op og starter forfra
    knus lykke

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    jeg tror jeg har fundet fejlen jeg har nu 14 masker tilbage inden midt masken på pind 5.. det er vel nu jeg så skal strikke (slå om, 1 r)6 gange, (2r sm)3 gange 2 r, og så slå om strikke midt masken og slå om og så 2 r,(2r sm,3 gange, "(slå om,1 r) 6 gange, (2r sm ) 6 gange " gentag fra " til " ikke...
    de andre gange har jeg strikket hen over midt til der ialt var 14 masker tilbage på pinden...
    knus lykke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •