Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: strikkemaskine kursus

  1. #1
    drebis Gæst

    strikkemaskine kursus

    Så kom dagen, hvor jeg skulle på kursus, så jeg kunne komme til at bruge den gamle strikkemaskine.
    Det var en fantastisk god lærer, så det var nemt at "fange"hvad hun mente, når hun forklarede noget.
    Pludselig siger en af de andre kursister, at hun da har en ekstra maskine som er lidt nyere end den jeg står med, og den må jeg da godt få
    Senere, da vi snakker om at vi næste gang skal lære at bruge ribapparat, spørger jeg hende, om hun ved, om man kan få fat i et apparat til den maskine, hun vil forære mig,,,,,,,, så sir hendes veninde: Det blir nok svært, men jeg har en med ribapparat og bord, så den får du da bare i stedet for.
    Jeg tabte både næse og mund, for selvfølgelig spurgte jeg begge gange, hvad de ville have for maskinerne, men begge gange fik jeg at vide at det var en foræring, og de vil endda komme og aflevere den, så de kan sætte mig lidt ind i brugen af den.
    Jeg synes, det er fantastisk, at møde så venlige og rare mennesker, og jeg glæder mig til vi skal på kursus igen

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Sikke da en dejlig, positiv oplevelse... Den bliver man da helt glad over at læse...

  3. #3
    Fedania Gæst
    Nøj hvor heldigt og lækkert! Tillykke! :)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Det er da bare fantastisk.
    Knus Rita

  5. #5
    marion Gæst
    hold da fest, ja jyder er sgu nogle gavmilde mennesker :-) fed oplevelse at få og dejligt for dig håber det var et godt kursus som du fik noget ud af

  6. #6
    drebis Gæst
    Det var rigtigt godt, og vi har allerede aftalt, hvornår der skal være kursus igen, så det fungerer sådan at så længe der er behov for det kommer hun og underviser, og det er jo herligt
    Citat Oprindeligt indsendt af marion Se meddelelser
    hold da fest, ja jyder er sgu nogle gavmilde mennesker :-) fed oplevelse at få og dejligt for dig håber det var et godt kursus som du fik noget ud af

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •