Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: knit pick eller addi klik

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Er der nogen af jer, som ved (kan huske) hvordan med forsendelse, porto ol. - hvis man vælger at købe en KnitPro-sæt i Tyskland.?
    Det ser ud til at være noget billigere end herhjemme.!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Jeg gav omkring 90 kr.
    Knus Rita

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    30 Aug 2008
    Geografisk sted
    østjylland 8860 Ulstrup
    Indlæg
    116
    når vi nu er ved det, hvad med et etui til pro-knit? Hvor kan jeg købe det?

    Dytter

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    05 Jan 2010
    Geografisk sted
    Viborg
    Indlæg
    30
    Citat Oprindeligt indsendt af dytter Se meddelelser
    når vi nu er ved det, hvad med et etui til pro-knit? Hvor kan jeg købe det?

    Dytter

    Jeg har købt et på Ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=190573502535 , som jeg er rigtig glad for!
    Det er det stribede længere nede på siden.

    Alle nåle kan ikke være der, så satser på at købe endnu et, så jeg har til halve og hele pindenumre :)

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    20 Feb 2010
    Geografisk sted
    Midtjylland
    Indlæg
    43
    Jeg har knit pro deluxe sæt i både metal, træ og akryl og jeg er glad for alle 3 sæt. Jeg bruger dog mest sættene i metal og akryl. Jeg bruger aldrig mine almindelige strikkepinde mere. Jeg bruger meget mine knit pro sat sammen med en strikkepind, en wire og en stopklods i enden og laver så 2 ens. Så bruger jeg dem istedet for almindelige strikkepinde - det er yderst skånsomt for armene og du slipper for at sidde med et tungt stykke strik på strikkepindene .
    Jeg har købt alle mine sæt i Tyskland hos: www.wollbox.de. De sender også til yderst rimelige priser og yder en super service. Jeg har handlet hos dem flere gange.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Jeg har noget der hedder "switch" og er glad for dem. Mit eneste "kritik-punkt" er at når man samler flere strenge for at få en længere ( til en kjole f.eks) så kommer der en overgang hvor maskerne hele tiden skal hjælpes over - men jeg går ud fra det også er tilfældet ved alle de andre samlesæt da strengen jo skal skrues sammen på en eller anden måde.

    Det er japansk og hjemmsiden er
    www.amibari.jp
    Er jeg den eneste som har trykket på ovenstående link - og er kommet ind på en fin japansk side (med tilhørende tegn)..?
    Jeg har selv 3 pinde af dette mærke og jeg synes ikke de glider særlig nemt over "skrue-stykket" på pindene - jo tykkere pind, jo sværere er det.
    Derfor jeg har fulgt med her - for jeg er lidt "forelsket" i de KnitPro pinde.
    Som jeg læser det, er der ret stor prisforskel på de to nævnte tyske forhandlere - og som jeg læser det, tager de ca. det samme i forsendelse.
    Men der er stadig en "slat" at spare i forhold til i DK - og uha, hvor jeg har lyst til at "hoppe på vognen"...

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    30 Aug 2008
    Geografisk sted
    østjylland 8860 Ulstrup
    Indlæg
    116
    Citat Oprindeligt indsendt af annemettechristensen Se meddelelser
    jeg har købt et på ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/ebayisapi.d...m=190573502535 , som jeg er rigtig glad for!
    Det er det stribede længere nede på siden.

    Alle nåle kan ikke være der, så satser på at købe endnu et, så jeg har til halve og hele pindenumre :)
    de ser gode ud, har gemt siden,julegaveønske??(r)

    dytter

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2011
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    63
    er der nogen af jer som har overblik over om der er et knit pro sæt hvor størrelserne til børnetøj også er der?
    ville godt have et sæt med følgende størrelser
    *2
    *2 1/2
    *3
    *3 1/2

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Jeg mener, at jeg et eller andet sted har set et "lille" sæt med lave numre.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •