Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Nogen som vil hjælpe mig ??

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158

    Læs her Nogen som vil hjælpe mig ??

    Hejsa derude i hjemmene .

    Ja, så er jeg her igen *GGG*. Faktisk er jeg ikk helt klar over, om mit indlæg hører til her, men jeg prøver sgi alligevel :

    Skulle der mon være nogen venlige, rare og søde sjæle herinde, som kunne tænke sig, at hjælpe mig med at samle materialer ind til mig ??? Jeg fletter - som mange andre herinde - tasker på livet løs, men nu er jeg snart løbet tør for materialer :'(. Og jeg er blevet spurgt, om jeg kunne tænke mig at udstille mine færdige tasker, i den boligforening jeg bor i .Jeg har sat alle i omgangskredsen igang med at samle kaffeposer, slikposer, chipsposer osv til mig, men det går langsomt :-(.
    Ja, jeg kan altid få fat i gavepapir, aviser, bogpapir, reklamer som jo er rimelig hurtig at samle... Men jeg synes, at det er mere sjovt, hvis jeg kan lave lidt afveksling og ikk lave det samme igen og igen....

    Så kære rokkere / flettere..... Vil I hjælpe mig ?? Jeg er interesseret i faktisk alt, der kan foldes og flettes . Og betaler selvfølgelig portoen til de, som evt ønsker det...

    Ønsker jer alle en dejlig dag *ss*

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Det e vist et problem for mange at få samlet , incl. mig selv, men idee'n er jo egentlig at det skal være genbrug så reklamer er altid godt , en gl.tlf.bog eller en avis , tegneserier o.s.v.
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    20 Nov 2011
    Geografisk sted
    Kvong
    Indlæg
    28
    Jeg var en tur i genbrug og fandt en bog med masser af noder i. Det blev en fed taske. FIk hurtigt solgt 2 af dem

  4. #4
    Fedania Gæst
    Kan du bruge en telefonbog? For sådan en har vi fået ind af døren her, og den kan jeg ærlig talt ikke bruge til særlig meget

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    tulle1979..... God idé :-D. Den overvejer jeg lige *SS*.

    Fedania..... *GGGG* Jeg tror, at vi selv har et par stykker liggende, men ellers tak for tilbuddet *ggg*

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •