Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 84

Emner: Strikkepinde * Horn-ben pinde*

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Han går meget stille rundt det er ikke sådan når konen flyver op men hans fod kom ikke noget til.

    Men NU kan jeg gå videre med noget andet for jeg kan da ikke strikke med andre end de pinde veeel
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Er de gode til folk, der har gigt i fingrene?
    Måske skulle jeg købe et sæt til min mor, hun har jo snart fødselsdag. Mon han kan lave et sæt strømpepinde i 3½? Jeg tror nok, at det er den størrelse, min mor bruger til tykke sokker til min søster.

    Har lige fundet ud af, at det nok skal være pind 4 eller 5 istedet for. Det er jo gerne Lima Peru uld, hun bruger.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det syntes jeg du skulle Lene de er så skønne at strikke med og bøjer lidt, så de glider bare derud af.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Så kan du godt komme hen til mine strømper igen , her er der nye strikkepinde til dig pinde.jpg og det er her de er købt pinde_2.jpg http://www.hundborg-net.dk/benoghorn.htm ..
    og oven i det faldt jeg over det her nøgle garn strømpegarn.jpg i garn forretningen Jættevanten i Nykøbing Sj. http://www.jaettevanten.dk/ fordi jeg skulle ned og kigge til den kurv de har i butikken til indsamling af garn , der var noget som jeg henter i næste uge.

    Det er skimes dyrt at knække en pind
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  5. #65
    cubik Gæst
    Så kan du lære det kan du

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    så er det sagt!
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    he he du kan tror nej Haven, NU er jeg igang med den vingeskudt poncho, her bliver jeg til den er færdig.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Og det gjorde jeg så ikke men slog op til de strømper og strikkede ned til under foden og så blev det hele trevlet op igen , garnet er ujævnt og meget løst tvundet så det egner sig ikke til strømper i min verden..Han må finde sig et andet nøgle garn
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    26 May 2013
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    22
    Det lyder til I rigtig går og hygger jer i det daglige. Min bedstemor sagde altid når børnene skændes "åhe nu kvies de igen"

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der nogen der har prøvet disse strikke pinde med riller http://www.chanto.dk/shop/luksus-sno...nde-2127p.html
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •