Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 23456789 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 84

Emner: Strikkepinde * Horn-ben pinde*

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Jeg ska' da nok holde mund - næsten :-)
    Har du ikke set de smukke perler i ben man kan få :-)
    JO - der er virkelig utroligt mange muligheder og mange er meget meget smukke - men jeg bliver af at skulle vælge og at lime genstande.

    Og så kan jeg godt lide overraskelsen i forbindelse med ikke selv at lave noget
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  2. #52
    Nora Gæst
    Stort tillykke med dine "nye" strikkepinde. Det er da dejligt at du kunne få det lavet og til den pris kan man jo næsten ikke købe nye pinde.
    Det er dejligt at strikke og endnu bedre når "værktøjet" er i orden.
    Nora

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Citat Oprindeligt indsendt af Nora Se meddelelser
    Stort tillykke med dine "nye" strikkepinde. Det er da dejligt at du kunne få det lavet og til den pris kan man jo næsten ikke købe nye pinde.
    Det er dejligt at strikke og endnu bedre når "værktøjet" er i orden.
    Nora

    Tak Nora - ja det var virkelig en ubeskrivelig dejlig fornemmelse af få klenodiet funktionsdygtigt tilbage.
    Og de er udnævnt til eksperimenter for selv (altså også med medvirken fra mig) at finde ud af swing-knitting
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200

    Så er jeg også blevet den lykkelige ejer..

    På vej hjem fra ferie i søndags. Sluttede vi af med et besøg på Spøttrup borg, hvor der var middelalder markede... Og tænk, Nu fik jeg også mulighed for ar få fingerne i de strikkepinde i sådan har snakket om... Nemlig dem Hans Jørgen Madsen fra Thisted laver af krondyr.. Hvor er de lækre at røre ved.. Glæder mig til at komme igang med at brude dem.. Jeg fik lov til at ta' et billede af Hans Jørgen.. Jeg skal hilse fra ham og sige at han altså ikke altid går med den hue...Syntes nu den klæder ham og ser hyggelig ud.. Det kan forøvrigt anbefales at ta til Spøttrup Borg når de har deres markeder.. Det er bare hyggeligt og også spændende at se alle de gamle håndværk.. Dejligt at nogle holder dem igang så de ikke går i glemmebogen..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hilsen Dikte

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å hvilket herligt billed .. dejligt at se og ja Spøttrup borg er et herligt sted at besøge, bare det man kan få lov til at gå over alt vi var der for 4 år siden brugte 3 timer også var der ikke engang marked.



    http://spottrupborg.dk/
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Det er rigtigt.. Man kan bruge meget tid der.. Man bliver stillet helt tilbage i tiden... Vi kom desværre lidt sent, så vi havde kun 2 timer til det hele. Så jeg fik desværre ikke set hele borgen. Heldigvis bor vi jo ikke så langt der fra. Så næste år når de igen har deres store markede. Har vi aftalt at vi skal der over igen, og så skal hele borgen helt sikkert ses fra kælder til loft..Selve stedet er bestemt også et besøg værd. Utroligt smukt syntes jeg..
    Hilsen Dikte

  7. #57
    cubik Gæst
    Tillykke med dine nye pinde....du bliver helt sikkert glad for dem.
    Du kan også handle med Hans Jørgen via nettet.

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    Tillykke med dine nye pinde....du bliver helt sikkert glad for dem.
    Du kan også handle med Hans Jørgen via nettet.
    Tak Cubik.. De er kommet igang, og jeg nyder at strikke med dem. Så de kan anbefales..Ja han gav mig også sin hjemmeside. Og det er heldigt for der skal helt sikker købes i andre str..
    Hilsen Dikte

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Himmel og hav, det er lige før der er skilmisse i luften heroppe tror i ikke den også en hele masse mere klods til min mand lige skulle prøve en strømpe om fod længden var i orden og så sætter han bare foden direkte ned på gulvet med alle pindene i knak sagde den en horn strømpepind af ben fra http://www.hundborg-net.dk/benoghorn.htm ..

    Mig ind og skrive til vores horn mand for at bestille et nyt sæt, selv om man godt kan bestille en enkel pind, jeg får svar jeg køber 1 sæt og får en enkel gratis med i handlen, det er service.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Og hvordan med Haven, kom han godt fra ups'et?

    Godt du kunne få fornyet værktøjet.
    Det er da ligesom at hive brillerne af fantomet.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 23456789 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •