Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Blomstrende efterår

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Blomstrende efterår

    Igår og idag blev i al hast stukket i vaser og dekoreret til fødselsdag. Det var ikke lige det, der stod øverst på fødselsdagsforberedelserne, da der også skulle pakkes ud fra ferie og gøres rent inden lagkage og cacao i eftermiddag. Men jeg synes nu, haven havde en del at byde ind med Tror faktisk, vi havde haft første frost på samme tid sidste år, så der ikke var nær samme flor at vælge imellem.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Sikke dejlig smukke buketter
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da op fruen har haft travlt men hyggeligt ser det ud .. jeg har også et par latyrus tilbage
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Zep, du har godt nok TALENT
    supersine669

    carpe diem

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mange takker Fruen har vist nærmest hele det sidste år haft travlt (ved at blive en dårlig vane?), så det efterhånden er tvingende nødvendigt at flette lidt kreativt ind i så meget som muligt...! Kunne jeg bestemme, var der Lathyrus i haven året rundt, for det er en af mine yndlingsblomster siden barndommen
    og Julemor

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Mange takker Fruen har vist nærmest hele det sidste år haft travlt (ved at blive en dårlig vane?), så det efterhånden er tvingende nødvendigt at flette lidt kreativt ind i så meget som muligt...! Kunne jeg bestemme, var der Lathyrus i haven året rundt, for det er en af mine yndlingsblomster siden barndommen
    He he det var også min, min far satte et stykke sådan ca 5 meter hønsetråd op langs køkkenhaven , der blev sået de frø han havde taget fra dem fra sidste år, og kors hvor var de 5 meter latyrus hegn var flotte og hvor kunne vi plukke mange mange blomster fra det, min mor solgte endda nogen til den lokale gartner om lørdag, der så solgte dem videre.ja barndomsmindrene kommer frem, en tror en er ved at være gammel.

    Husker også latyrus godt kunne lide hønsemøg..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Måske er jeg så også ved at blive gammel Nu er det alene de Ærteblomster, jeg har i drivhuset, det bliver plukket og taget ind, for jeg vil nemlig gerne have frø af dem i haven. Håber de skynder sig lidt at blive færdig Men her på badeværelset igår til fødselsdag...

    F001.jpg

    Idag er startet som den smukkeste novembermorgen, man kan forestille sig - efter et par dage, hvor vi har haft tåge i varierende grad og ingen sol....

    Morgen.jpg

    Så jeg skyndte mig ud med cameraet for at forevige, hvad der bød gæsterne velkommen igår. For mig er bladene først og fremmest novembers "blomster". Og selvom jeg endnu har en del blomster i haven, så "slår" de altså ikke levets intensitet i disse dage. Og det er NU, det skal nydes. I næste uge er det med garanti slut og så står julen for døren.

    F002.jpgF003.jpgF004.jpg
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •