Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Etui til knit pro

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149

    Etui til knit pro

    Jeg var ved at kigge på knit pro pinde, som jeg er virkelig glad for at strikke med, og se så lige hvad jeg fandt. Det skønneste etui til at putte dem i. Sådan et, hvor alle mine wirer, skruer, samledimser og alle de udskiftelige pinde og strømpepinde kan ligge i, kunne jeg virkelig godt tænke mig.
    Kunne man bare finde ud af at sy.

    http://www.knitpro.eu/Product_Img/ba...heenAP_Big.jpg
    Venlig hilsen Tessie

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    ja gid man var skabt med en symaskine i hånden så havde jeg fluks lavet nogle sæt eller 3. men Nej desværrer vil rigtig gerne have et sæt
    Lev livet vi har det kun til låns.

  3. #3
    marion Gæst
    nej jeg hvor er det bare lækkert.. bare det kunne strikkes :-)

  4. #4
    jannie Gæst
    nej hvor flot Det må jeg kunne sy selv Skal da ihvertfald prøves

  5. #5
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    nej hvor flot Det må jeg kunne sy selv Skal da ihvertfald prøves
    Det har du da syet inden dagen er omme - den slags har jo været syet i 100 år - det er stoffet der gør det :-)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Der må kunne laves et mønster??
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  7. #7
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    Der må kunne laves et mønster??

    Der har været et grundmønster tilstrikkepindeetuier i HV engang sidste år og jeg mener da at det er i flere sybøger. Ellers går jeg da gerne op og måler mit (har jeg gjort før til nogen herinde) - men det er til almindelige pinde ikke knit pro :-)

  8. #8
    jannie Gæst
    jeg har også lavet flere mønstre på disse men de skal lige laves om til knit pro men ellers tror jeg ikke det er det sværeste at sy Det bliver dog ikke før torsdag jeg får kigget på det da jeg skal til min søn og børnebørn i dag og ha gæster i morgen og så onsdag kører jeg lige et par dage i sommerhuset også

  9. #9
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    jeg har også lavet flere mønstre på disse men de skal lige laves om til knit pro men ellers tror jeg ikke det er det sværeste at sy Det bliver dog ikke før torsdag jeg får kigget på det da jeg skal til min søn og børnebørn i dag og ha gæster i morgen og så onsdag kører jeg lige et par dage i sommerhuset også
    Ja der skal 2 etager med lommer i dette til knitpro og lidt lommer i siden - det klarer du fint Jannie og så har du sådan et lille sidegadesyfirma der.

  10. #10
    morbodil Gæst
    Jeg har lavet det på denne måde
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •