Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: hvordan går det?

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2008
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    0
    Jo tak det går laaangsomt; men lapppen skal nok blive færdig. En gang. Ad åre måske.
    Men færdig bliver den.

    fra lause - medlem af Krea Hafnia *250*

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg hakker både vanter (mine nr. 2 par hakkevanter) og en bluse til mig selv i merino uld næsten) efter Solvor Hofslis nye bog (den røde vest bare med tyndere pinde og flere masker). Jeg har 70 på og skal tage flere ud og ind engang imellem. Jeg skal nok få den til at blive ok.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har lige bestemt mig for at pille det op, jeg har hakket og så bruge det uldgarn, jeg købte i sidste uge i Netto som bagsidegarn i den 2-krogshakkede (alias strikkehæklede) bluse. Og så vil jeg slå 80 masker op. 70 masker er for kort.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    12 Aug 2011
    Geografisk sted
    bogense
    Indlæg
    486
    hej nu vil jeg skrive lidt jeg hakker også og har lige købt den nye bog om hakning så der er mange ting jeg lige skal have prøvet, er lige nu i gang med en trøje hilsen Inger Bogense

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    hvordan går det?

    har vi flere der sidder og hakker i smug kom nu af busken og lad os se hvad det er i laver/har lavet.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Citat Oprindeligt indsendt af vtj Se meddelelser
    JuHU hvordan går det med at hakke derude, jeg synes der er lidt

    stille I har vel ikke givet op
    Næstenjeg får djævlens ondt i højre hånd,men kigger da på det af og til.Man skal nok have det rette værktøj,altså det du også havde.

    God fornøjelse til alle dem der "hakker i det"
    Merete

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264
    Citat Oprindeligt indsendt af merete ejlerskov Se meddelelser
    Næstenjeg får djævlens ondt i højre hånd,men kigger da på det af og til.Man skal nok have det rette værktøj,altså det du også havde.

    God fornøjelse til alle dem der "hakker i det"
    Merete
    man behøver ikke at købe et helt sæt, man kan købe det enkeltvis man jeg tror ikke der er noget sparet ved det. Hvis du gerne vil hakke mere end bare lige gryderlapper så kan jeg varmt anbefale dem.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg hakker både vanter (mine nr. 2 par hakkevanter) og en bluse til mig selv i merino uld næsten efter Solvor Hofslis nye bog (den røde vest bare med tyndere pinde og flere masker). Jeg har 70 på og skal tage flere ud og ind engang imellem. Jeg skal nok få den til at blive ok.
    Jeg pillede de 70 masker opl , fordi pinden nr. 3½ var for tynd (det blev for tæt og for hårdt at føle på). Så jeg slog 60 masker op på min tynde Dan hook pind 4½ - troede jeg!! Men jeg har 58 masker på og dem beholder jeg. Jeg kan altid lave en kant forneden. Denne gang skal blusen lykkes!!!
    Sidst redigeret af Strikkelene : 21-10-2011 kl. 13:47 Årsag: retter 5½ til 4½
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #19
    cubik Gæst
    Jeg har fået hakket en bold og en uglehage/savlesmæk....de ligger begge i min tråd med billeder

    Hmmmmm kan ikke lige finde ud af det med at linke

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •