Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 19

Emner: hvordan går det?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    hvordan går det?

    JuHU hvordan går det med at hakke derude, jeg synes der er lidt

    stille I har vel ikke givet op
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  2. #2
    jannie Gæst
    nej da men det går ikke så stærkt Jeg har siddet og øvet mig med forskellige mønstre og lavet 12 lapper som er sendt til familie journalen i går
    Nu skal jeg så finde ud af hvordan jeg udregner et eller andet jeg kan hakke
    tænker at starte med en lille børnevest Det må være til at overkomme
    Jeg har prøvet at hakke direkte efter et symønster og jeg tror godt det kan lade sig gøre jeg skal bare lige have lidt mere øvelse i ind og udtagningerne
    Har lige fået den danske bog hjem så den skal lige tygges igennem også

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    Jeg har prøvet at hakke direkte efter et symønster og jeg tror godt det kan lade sig gøre jeg skal bare lige have lidt mere øvelse i ind og udtagningerne
    Hvad er det du har hakket efter et symønster, jeg har nemlig læst at man ikke kan strikke efter symønstre for strikket ligger sig på en anden måde en det syede det gør. Men humlebien ved jo helle ikke at den ikke kan flyve
    Har lige fået den danske bog hjem så den skal lige tygges igennem også Pas på kæberne ikke går af led
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    20 May 2011
    Geografisk sted
    Højby Sj
    Indlæg
    10
    jeg hakker grydelapper - har lavet 1 par men digi har det ikke så godt, så det er indleveret til rep. jeg må prøve om jeg kan støve det gamle af og bruge det

    Hilsen hoveddepotet det hårdt arbejdende folk

    Hilsen fra hoveddepotet hvor alle er velkommen.
    Åben den første lørdag i hver måned kl. 11-12

  5. #5
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af vtj Se meddelelser
    Hvad er det du har hakket efter et symønster, jeg har nemlig læst at man ikke kan strikke efter symønstre for strikket ligger sig på en anden måde en det syede det gør. Men humlebien ved jo helle ikke at den ikke kan flyve
    Har lige fået den danske bog hjem så den skal lige tygges igennem også Pas på kæberne ikke går af led
    Det er også en børnevest men med buede forstykke og det blev ikke så pænt men det vil det blive når jeg lige har styr på det med udtagningerne i venstre siden
    Jeg har kun strikket vævestrik efter symønster Det er jo også lidt fast i det som tunesisk hækling Det er godt nok mange år siden men jeg lavede en trøje til mig selv til håndarbejslærer eksamen og fik da 11 for den så den har da ikke været helt tosset

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    Det er også en børnevest men med buede forstykke og det blev ikke så pænt men det vil det blive når jeg lige har styr på det med udtagningerne i venstre siden
    Jeg har kun strikket vævestrik efter symønster Det er jo også lidt fast i det som tunesisk hækling Det er godt nok mange år siden men jeg lavede en trøje til mig selv til håndarbejslærer eksamen og fik da 11 for den så den har da ikke været helt tosset
    nååå, er du håndarbejdslærer
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  7. #7
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af vtj Se meddelelser
    nååå, er du håndarbejdslærer

    jeg er ihvertfald uddannet håndarbejdslærer men med syning som hovedfag og skind/læder og maskinstrik som bifag :-) men det er 30 år siden snart

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    hvordan går det?

    okay, hakning skulle være rigtig godt at kombinere med læder/skind eller stof.

    Så det kan være du skal finde noget i gemmerne
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  9. #9
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af vtj Se meddelelser
    okay, hakning skulle være rigtig godt at kombinere med læder/skind eller stof.

    Så det kan være du skal finde noget i gemmerne
    ja du siger noget Jeg må se om jeg kan finde noget frem af gemmerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2008
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    127
    Jeg hakker stadig.

    Jeg er ved at lave grydelapper. Har prøvet lidt frem og tilbage ang. pindestørrelse og dobbelt eller enkelt garn.

    Så indtil nu har jeg næsten pillet alt det op jeg har hakket.
    Hilsen Musse


Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •