Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: mønstre

  1. #11
    oscarsmor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af anneberg Se meddelelser
    Hej
    Hvor kommer du fra i Nordjylland. Min mand og jeg knipler hver anden onsdag aften i ulige uger i Agersted, det er ikke dyrt at være med 150 kr for hele sæsonen vores lærer er Peter Sørensen som har skrevet 2 bøger med mønstre.

    Hilsen anneberg
    Hej
    Agersted siger mig ligger i nærheden af nibe men er måske fejl på den, jeg er fra thy så ligger det ved frederikshavn er det ski noget langt væk, men nibe vil være ok..

  2. #12
    oscarsmor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zanne Se meddelelser
    Oscarsmor, jeg har 16 tønderkniplinger, nyt i knipling 1+6 og et par andre. Hvis du er nteresseret, så send din mail i en pb
    Zanne
    det er da et tilbud der vil noget har sendt til dig

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Ja, den jeg var til i Borås i Sverige, den 16. september, den var mere end dobbelt så stor. Men det var også mest garn, vævning og sådan noget. Der var også noget med filtning.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #14
    oscarsmor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Ja, den jeg var til i Borås i Sverige, den 16. september, den var mere end dobbelt så stor. Men det var også mest garn, vævning og sådan noget. Der var også noget med filtning.
    Ja den med filtning var spændende men vi kredsede hele tiden om hende med knipling til vi traf en beslutning om vi sku springe ud i det..
    Havde håbet på lidt mere med ideer og inspiration..

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Citat Oprindeligt indsendt af oscarsmor Se meddelelser
    Hej
    Agersted siger mig ligger i nærheden af nibe men er måske fejl på den, jeg er fra thy så ligger det ved frederikshavn er det ski noget langt væk, men nibe vil være ok..
    Ifølge mit Danmarks kort ligger Agersted lige nord for Dronninglund i Vendsyssel (på østkysten).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #16
    oscarsmor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Ifølge mit Danmarks kort ligger Agersted lige nord for Dronninglund i Vendsyssel (på østkysten).
    så tror ejg at det er det samme mente bare det var i nibe, boede dere som lille tror jeg nok

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Frederikshavn
    Indlæg
    27
    Strikkelene har ret, det ligger ved Dronninglund. Jeg var også til messe i lørdags, synes også den var for lille, de kunne sagtens have lavet flere stande og brugt den store hal, der var besøgende nok. Men de har nok ikke turdet da det jo er første gang der har været den slags messer i Nordjylland, vi må håbe at de laver en større næste gang.

    Hilsen
    Anneberg

  8. #18
    oscarsmor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af anneberg Se meddelelser
    Strikkelene har ret, det ligger ved Dronninglund. Jeg var også til messe i lørdags, synes også den var for lille, de kunne sagtens have lavet flere stande og brugt den store hal, der var besøgende nok. Men de har nok ikke turdet da det jo er første gang der har været den slags messer i Nordjylland, vi må håbe at de laver en større næste gang.

    Hilsen
    Anneberg
    Ja den var lille, tror de laver det større næste gang, for messerne derude plejer da være rimlig store, glæder mig til næste messe der er her i nord vest jylland men det er nok først næste år.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •