Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: mønstre

  1. #1
    oscarsmor Gæst

    mønstre

    Hej var til messe igår og faldt for knipling, det skal helt klart prøves, nu søger jeg så bare nogle mønstre, er der nogle herinde der kan hjælpe. på forhånd tak.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Nå, du var også på den kreative hobby messe i går i Aalborg. Jeg var der også. Vi har sikkert gået lige forbi hinanden.

    Jeg kan ikke hjælpe dig. Jeg ved intet om knipling. Det ser så svært ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    oscarsmor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Nå, du var også på den kreative hobby messe i går i Aalborg. Jeg var der også. Vi har sikkert gået lige forbi hinanden.

    Jeg kan ikke hjælpe dig. Jeg ved intet om knipling. Det ser så svært ud.

    Ja det er vi da sikkert, jeg blev bare skuffet havde regnet med at det var meget større, og der var kun en stand der fangede vores interesse max og det var den med knipling...

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Det er stort set pløk umuligt at finde gratis downloads af kniplemønstre har jeg erfaret efter Maja er begyndt - men vores bibliotek har adskellige bøger man kan låne og frit kopiere efter ;-)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Brønderslev
    Indlæg
    63
    Jeg er selv i gang med at lære den kunst og det er ikke så nemt som det ser ud, når de garvede gør det, jeg har fundet en rigtig god bog, for begyndere som er nem at forstå og har rigtig gode vejledninger og mønstre, bogen hedder Knipling Teknik og mønstre af Karen Trend Nissen. bogen kan bla købes her http://www.saxo.com/dk/item/karen-tr...e-haeftet.aspx men man kan også låne den på biblioteket.
    Den der aldrig laver fejl, lære aldrig noget.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Der ligger en enkelt HEL BOG til free download på nettet den hedder "Nyt i knipling" af Aase Nilsson

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Frederikshavn
    Indlæg
    27
    Hej
    Hvor kommer du fra i Nordjylland. Min mand og jeg knipler hver anden onsdag aften i ulige uger i Agersted, det er ikke dyrt at være med 150 kr for hele sæsonen vores lærer er Peter Sørensen som har skrevet 2 bøger med mønstre.

    Hilsen anneberg

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Citat Oprindeligt indsendt af oscarsmor Se meddelelser
    Ja det er vi da sikkert, jeg blev bare skuffet havde regnet med at det var meget større, og der var kun en stand der fangede vores interesse max og det var den med knipling...
    Ja, jeg troede faktisk, at der var mere ovenpå (op ad trappen). Men da der ikke var noget skilt, der viste derop, så gik jeg ikke op ad trappen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #9
    Zanne Gæst
    Oscarsmor, jeg har 16 tønderkniplinger, nyt i knipling 1+6 og et par andre. Hvis du er nteresseret, så send din mail i en pb
    Zanne

  10. #10
    oscarsmor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Ja, jeg troede faktisk, at der var mere ovenpå (op ad trappen). Men da der ikke var noget skilt, der viste derop, så gik jeg ikke op ad trappen.
    nej der var ikke noget ovenpå, syndes det var lidt skrabet i forhold til de messer jeg er vandt til..

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •