Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: evaluering over sidste lørdags hakkedag

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    evaluering over sidste lørdags hakkedag

    Jeg har siddet og evalueret (hedder det med en fint ord) eller på jysk, kan det betåle sig at tage rundt i Danmark og fortælle om hakning. JA, det kan det jeg da se at det kan. Det er skønt at se det som er kommet ud fra jeres hakkenåle indtil videre, lapper, hagesmække og bogstaver, for jeg regner ikke med at det stopper der.

    Jeg håber, at I vil blive ved med at lave noget hakning, så vi kan blive flere hakkere , der kan komme med nye ideer og hjælpe hinanden med at udvikle/afprøve en masse forskellige opskrifter.

    Jeg vil ihvert fald gøre mit til, at det bliver mere udbredt. Jeg er medlem at et norsk forum (jeg ved godt det er et lang link, men så kommer i lige ind i gruppen)http://www.norge123.no/Grupper/Forum...335373322B383D

    og derinde har jeg også fortalt om mit hakke besøg på Sjælland, der er nemlig nogen garvede hakker derinde og de synes det er "koseligt" når vi kan få flere til at indse, at hakning er mere end grydelapper,karklude og gæstehåndklæder.

    Så fat hakkenålen piger og hak løs.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  2. #2
    cubik Gæst
    Tak for dit spændende foredrag ...jeg havde godt nok prøvet at hakke før, men det var faldet tilbage på "glemme hylden", så det var bare dejligt at få det genopfrisket.

  3. #3
    johnna Gæst
    Du er meget god til at fortælle om hakkenin,

    det gør at man er nød til at prøve det,

    og alle de ting du havde med vi kunne se på
    fik vagt interesse for emnet


    tak for den dag

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •