Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Fra Parkies have

  1. #1
    Parkie Gæst

    Fra Parkies have

    Nu da vi er så godt i gang med at fotografere blomsterne i vore haver, skal I da også se noglle af dem der var sprunget ud hos mig i dag.
    Jeg ville fotografere mine aurikler men de hang med næbbet af bare tørst. Men så var der til gengæld også planter der struttede af velvære,så dem fangede jeg lige i stedt for auriklerne
    De pinkfarvede blomster er æbleblomster og de to andre er fra surbundsbedet
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Smukke blomster kan jeg vidst aldrig se for mange af Hvilket æble har så pinkfarvede blomster? Mine Aurikler hænger også fælt med næbbet ovenpå den megen varme.
    og Julemor

  3. #3
    Parkie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Smukke blomster kan jeg vidst aldrig se for mange af Hvilket æble har så pinkfarvede blomster? Mine Aurikler hænger også fælt med næbbet ovenpå den megen varme.
    Jeg må melde pas ang. navn på æbletræ, men jeg kan da fortælle at det er et søjletræ og at æblet er helt mørkerødt og kun på størrelse med et pigeon og at man kun sætter tænderne i det én gang, da det får munden til at rimpe totalt sammen.
    Til gengæld giver det en fantastisk gelé .

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Gad vidst, om det så ikke er et Paradisæble af en slags - der foresvæver mig noget om, at de kan have så smukke blomster! Tror også jeg skal forevige lidt blomstrende træer imorgen - der er jo kommet gevaldigt skub i dem nu.
    og Julemor

  5. #5
    Viktoria Gæst
    Smukke, smukke blomster du har i din have - det kan da ikke andet give nogle smukke kort eller en smuk buket i en vase.
    Og da ikke mindst pryder de din have.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •