Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Så fik jeg lavet et legeværelse....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526

    Så fik jeg lavet et legeværelse....

    .... til børnebørnene. Nu yngstesønnen er flyttet, fik jeg hentet alt det legetøj, spil og bøger ned fra loftet, som har været gemt i mange år. Det ældste er tilbage fra 80'erne. Der blev sorteret godt og grundigt, og så blev der ellers fyldt i nyindkøbte kasser og ind i skabet. Og noget i større kasser udenfor. Og farfar fik fundet en gammel pc, så der kan spilles "Oline" og andre børnespil. Gæstesengen blev der også plads til, hvad der undrede min kære mand. "Hvorfor sætter du ikke børnesengene ind i samme rum, så det hele er samlet?" - jaaa, typisk mænd - de tænker ikke så langt, at de helt små skal pusles, skiftes og sove tidligere - eller senere - end de store, så de har fået deres helt eget puslerum i et af de oprindelige meget små børneværelser, vi har her i huset.
    Så nu håber jeg snart, at der falder lidt ro på alt det omrokeren vi har haft gang i, i snart rigtig lang tid, så der bliver tid til lidt håndarbejde igen. Har lige en poncho der skal være færdig til slutningen af oktober, ligesom et sjal og et par babysmækbukser der venter på pindene kommer i sving igen. Men dejligt at man ikke sidder og ikke ved hvad man skal lave.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvem der bare var barnebarn der....
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Hvor er det bare godt for både børnebørn børn og jer selv - for den da det er guld værd for jer alle :-)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hvor er det da bare blev formidabelt godt
    og Julemor

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Sikke nogle fine børnerum.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    dejligt at være barnebarn der da der er da alt hva hjertet begærer
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

  7. #7
    cubik Gæst
    ide....det har jeg også selv gjort så de store tøzer kan trække sig væk fra os voksne

  8. #8
    marion Gæst
    ja sikke nogle skønne værelser i der har fået lavet, det må da være som at komme i himmerige og besøge jer som barnebarn

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    22 Mar 2012
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    10
    hvor ser det dejligt ud! Min pige nummer to er desværre blevet for stor til den slags, men det kan jo være der kommer en efternøler TIHI

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •