Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Bare lige en positiv aften oplevelse med trykknapper

  1. #1
    TulleMomsemor Gæst

    Flov Bare lige en positiv aften oplevelse med trykknapper

    Er ved at gøre 2 sparkedragter færdige og bruger for første gang en tang til at sætte trykknapper i med, i stedet for at sy dem i (en dejlig udvikling siden jeg syede til min datter for 20 år siden).

    Efter en del prøven på stofrester er jeg klar - det går bare helt fint og snart er den første sparkedragt færdig.

    Som med alting jeg gør: det er jo let, sæt farten op og slå hjernen fra :)

    En trykknap sat forkert i !! Prøver med forskellige instrumenter uden held, jeg skal jo passe på stoffet.

    Redningen kom fra en lille saks, som jeg har købt til mit strikketøj og som jeg tit har forbandet for at være sløv i bladet, men hallo - det er jo krævet her og med lidt blidt rokeren, er trykknappen fri igen - hurra for min dejlige, sløve saks

  2. #2
    cubik Gæst
    Ja den situation har jeg også været i da jeg investerede i den tang....jeg brugte en lille fin skruetrækker til at tage dem af med, hvis de sad skævt sammen...men når fårst man har fået taget, så går det som en leg at sætte trykknapper i alle steder.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dette tips er der måske flere der kan bruge
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •