Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Jack er på vej

  1. #1
    lillebi Gæst

    Jack er på vej

    Så er efteråret godt indover os.
    Bladene rasler af træerne, vinden er begyndt at hyle lidt i trætoppene og de mørke dage er ovre os.
    Skove,Moser og heder er begyndt at blive dystre og uhyggelige og måske man midt ude på mosen ser et flakkende lys, der vandre hid og did.
    Det er Jack O'Latern der er ved at finde sin vej til os.

    Halloween er ved at nærme sig med raske skridt og om et par dage bliver vores halloween kasse hentet op fra kælderen for at blive set igennem og tilføjet nye ting.
    Og så skal der ellers pyntes op, vores årlige Halloween fest falder et par dage senere end normalt, da arbejdet kalder, men det vil alligevel blive fejret , da spøgelser og edderkopper....den milde og ikke uhyggelige af slagsen....bliver taget med på jobbet og der vil det blive fejret med små pynte græskar som udhules til lejligheden, får små lys i og sat rundt om i huset.

    Der vil i løbet af de næste uger komme ideer og andre ting her i tråden omkring Halloween og jeg håber at i andre vil dele ud af jeres erfaringer/fortællinger/billeder om hvad i laver, hvis i fejre Halloween

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jaaaaaaaaaaaaaah
    og Julemor

  3. #3
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Jeg har strikket en masse filtede dødningehoveder (nøgleringe fra Ravelry) som er syet sammen 2 og 2 og så lægges der en diodelygte indeni når de hænges op.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •