Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Gammel dame og gammel mand

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Ups der kom alt for meget med da jeg kopierede

    [How You'll Pay





    Item total$4.99 USD kr27,91 DKK Shipping$0.00 USD Tax $0.00 USD Order total$4.99 USD approximately kr27,91 DKK
    Check out with PayPal Proceed to Checkout

    Jeg kan ikke se, hvor man kan købe med visa kort. Man kan kun trykke på Check out with PayPal [/QUOTE]

  2. #12
    Zanne Gæst
    Jeg ved ikke om det kan bruges, men har opskriften på et brudepar (arigumi). Ved ikke om du kan finde ud af lave dem gamle selv. Hvis, så send mig din mail i en PM.
    Zanne

  3. #13
    Thomas' mormor Gæst
    Nettemor - jeg har slettet noget af teksten i dit indlæg

    Citat Oprindeligt indsendt af Nettemor Se meddelelser
    Jeg prøvede lige at lave et forsøg men :




    Item total$4.99 USD kr27,91 DKK Shipping$0.00 USD Tax $0.00 USD Order total$4.99 USD approximately kr27,91 DKK
    Check out with PayPal Proceed to Checkout

    Jeg kan ikke se, hvor man kan købe med visa kort. Man kan kun trykke på Check out with PayPal

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Jeg købte de to små oldies :-) Jeg er ved at lave dem, men de er meget små og sikke et pillearbejde. Håber de bliver ok. Ved ikke om jeg kunne have lavet de store lige så hurtigt - men nu er de købt og er igang :-) Tak for linket...

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444

    Læs her Færdige lille mand og kone (med kat:)

    Jeg fik vist ikke sendt ind, hvordan min lille mand, kone og kat kom til at se ud som sangskjuler.

    Jeg sender det lige med:

    Jeg har spraymalet en kurv med guld - da det var et guldbryllup - lagt sangene under et stykke Flamingo-foam, så jeg kunne stikke figurerne ned i - med ståltråd.

    Den vakte stor jubel, da jeg havde sat en pensel og taske i konens hånd (min søster maler og skal have sine farver i tasken, samt min mand havde lavet en lille golfkølle i metal og sprayet den i sølv.


  6. #16
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Citat Oprindeligt indsendt af Nettemor Se meddelelser
    Jeg fik vist ikke sendt ind, hvordan min lille mand, kone og kat kom til at se ud som sangskjuler.

    Jeg sender det lige med:

    Jeg har spraymalet en kurv med guld - da det var et guldbryllup - lagt sangene under et stykke Flamingo-foam, så jeg kunne stikke figurerne ned i - med ståltråd.

    Den vakte stor jubel, da jeg havde sat en pensel og taske i konens hånd (min søster maler og skal have sine farver i tasken, samt min mand havde lavet en lille golfkølle i metal og sprayet den i sølv.

    Jeg kan ikke oploade billeder i dag - har andre problemer ??

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •