Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Søger kursus i Kurser i syning og tilskæring på Sjælland (gerne vest)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637

    Søger kursus i Kurser i syning og tilskæring på Sjælland (gerne vest)

    Hejsa alle i gæve rokkere...

    Synes jeg har ledt og ledt.. men uden held... søger et godt og ikke alt for dyrt kursus i syning og tilskæring på Sjælland (meget gerne vestsjælland omkring Slagelse/sorø).. og gerne weekendkurser også...

    Vil gerne lære at sy tøj... til mig selv.. særligt kjoler...
    Men synes alle de fede kurser ligger i Jylland eller indre by i KBH.. og det er desværre for langt for mig, når det ikke er weekendkurser...

    Håber nogen af jeres skarpe øjne kan hjælpe mig!!

    På forhånd tak!
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  2. #2
    marion Gæst
    uh uh så skal du altså lige tjekke denne her workshop ud :-) den er godt nok i odense, ved ikke om det er det du søger men det virker dælme fedt bare jeg kunne komme med http://rappedikke.blogspot.com/2011/...-workshop.html

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af marion Se meddelelser
    uh uh så skal du altså lige tjekke denne her workshop ud :-) den er godt nok i odense, ved ikke om det er det du søger men det virker dælme fedt bare jeg kunne komme med http://rappedikke.blogspot.com/2011/...-workshop.html

    Av ja.. dér måtte jeg da lige sidde og savle!! Og kalenderne er faktisk ikke booket endnu den weekend.. uh.. tænke tænke... kan jeg finde ressourcerne.. det tror jeg nok... Tak for tippet!! Må se om der stadig er plads...

    Synes da du skal komme med også... man kan hvad man vil!!
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #4
    marion Gæst
    ja ville også gerne afsted men har en stand på gavnø den weekend :-(

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Har kigget på kurset igen.. og er LIGE ved at tilmelde mig.. men "Bakkegården i Odense".. gad vide hvor det er??

    Når jeg googler, så får jeg mere end et sted der hedder dette...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  6. #6
    marion Gæst
    du skriver da bare og spørger hende der har bloggen hun hedder vistnok christina

  7. #7
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Ser at du er fra Korsør har Anna ikke syning og tilskæring under AOF mere dernede. Hun er en dygtig dame og har kørt den slags i mange år både som almindelig aftenskole og under AOFs daghøjskole for indvandrekvinder.

    Ring til dem og hør om der ikke er noget.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Ser at du er fra Korsør har Anna ikke syning og tilskæring under AOF mere dernede. Hun er en dygtig dame og har kørt den slags i mange år både som almindelig aftenskole og under AOFs daghøjskole for indvandrekvinder.

    Ring til dem og hør om der ikke er noget.
    Nej desværre.. ikke i øjeblikket...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •