Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 52

Emner: Build-a-bear opskrifter

  1. #31
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lotusblomsten Se meddelelser
    Øv øv , jeg hører til dem der ikke kan downloade build'a'bear opskrifterne , det er jeg rigtig ked af , mne små børnebørn har lige fået en B.A.B. og jeg ville lave det som kalendergaver til dem .

    Vil evt. gerne betale for en skive de er brændt ned på .
    Send mig din email så vil jeg sende opskrifter til dig - godt nok ikke dem her men nogle andre jeg har liggende.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    Randers
    Indlæg
    27
    Hej Jeanne

    Kan jeg også få sendt de opskrifter.

    Karin

  3. #33
    Zanne Gæst
    Nu har jeg så tit set, der er blevet linket til diverse Picasa grupper (hvor meget af mine Build-a-bear også er fra), men hvor mange har det, for så kunne jeg oploade dem på min side https://picasaweb.google.com/andersine9
    Kan ikke engang tilbyde og brænde det, for gav min søn min bærbare og kan ikke
    få mit cd/dvd drev til at virke på denne gamle PC.

    Jeg har både et syet og strikket sæt juletøj imellem, som jeg kan sende pr. mail.
    Hvis nogen er til Baby Born og har Picasa, så sendt mig din mail i en pm, da jeg har et par bøger på min side, som ikke ligger synligt og kun kan ses med en invitation.
    Zanne

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    180
    Citat Oprindeligt indsendt af Zanne Se meddelelser
    Nu har jeg så tit set, der er blevet linket til diverse Picasa grupper (hvor meget af mine Build-a-bear også er fra), men hvor mange har det, for så kunne jeg oploade dem på min side https://picasaweb.google.com/andersine9
    Rigtig god ide
    fra Tove

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Jeg kunne sagtens downloade filen - det krævede blot tålmodighed og installering af et program til udpakning af filerne. Jeg siger tusind tak - nu er endnu en julegave hjemme :-)
    - Carpe Diem! -

  6. #36
    Zanne Gæst
    Kunne heller ikke forstå det, for når jeg er inde og kikke og prøvede og trykke på download, var alt ok. Var ellers bange for, at det var fordi jeg har lavet en fejl, da jeg pakkede den. Kan se, at der også var en mappe, med både mapper og zip-filer, som jeg sendte til en, for lang tid siden. Det havde også gjort filen en del mindre. Jamen har windows ikke et indbygget et program, der kan pakke/udpakke zip-filer?
    Det tog skam også mig over en time, at uploade den på nettet :)
    Zanne

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Da jeg trykkede på Zannes link kom den med en besked om at filen allerede var slettet ja.
    Hvis der ikke er over 700 mb udpakket så vil jeg gerne sende en cd-rom så de kan brændes over og naturligvis en frankeret svarkuvert

    Jeanne, hvis du stadig ikke har fået dem, vil jeg godt brænde en CD til dig.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  8. #38
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Jeanne, hvis du stadig ikke har fået dem, vil jeg godt brænde en CD til dig.
    Tak sender dig en pm/mail

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Jeg kna så godt downloade men ikke åbne ;-) Min pc er simpelthen for gammel med programmerne :-(

  10. #40
    Zanne Gæst
    Hvis du går ind her: http://www.7-zip.org/ og downloader dette lille program (som jeg selv bruger). Du skal bruge den øverste.
    Zanne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •