Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 52

Emner: Build-a-bear opskrifter

  1. #21
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Zanne hvis du har downloade dem kan du så ikke bare dele med os andre der ikke kan få det til at virke det må da være det nemmeste????

    Hvis du får de der bamselamseopskrifter deler du så med mig søde Lene????

  2. #22
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Hvis du får de der bamselamseopskrifter deler du så med mig søde Lene????
    Ja jeg vil gerne dele opskrifter hvis jeg er så heldig at få dem.

  3. #23
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zanne Se meddelelser
    Jo, det kunne jeg da sangtens, men hvordan? Der er ca 430 filer/billeder, så hvor mange mails, ville det ikke blive til :)
    Zanne
    Jeg har ingen ide om hvor mange mails det vil blive og hvor meget eller lidt det fylder samlet.
    Jeg ville bare være super glad for at kunne se hvad der er også vælge hvad det er jeg vil lave derud fra, kender rigtig mange bamse fans som elsker at få nyt tøj til jul og fødselsdag........

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Ja...så har jeg prøvet igen ...det vil altså heller ikke virke her hos mig .....

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    FORSLAG: En kædereaktion - du sender et antal filer til 2 personer, så sender de 2 personer såmænd mailen videre til de næste osv.



    Nu har jeg prøvet og uploade dem hér - håber det går bedre.

    http://www.sprend.se/download.jsp?Fi...ujpGfSQqc2hXXg

    Den der udpakning siger at filen allerede er slettet.
    Mener du slettet der hvor Zanne har sine?
    De var med til mig i hel tilstand.
    Når "pakken" var pakket ud, var indholdet den der megastore portion mapper med flere opskrifter i hver.

    Det vill da være rart, hvis dit sted vil være mere "venlig" for de der har prob?
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  6. #26
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Mener du slettet der hvor Zanne har sine?
    De var med til mig i hel tilstand.
    Når "pakken" var pakket ud, var indholdet den der megastore portion mapper med flere opskrifter i hver.

    Det vill da være rart, hvis dit sted vil være mere "venlig" for de der har prob?
    Da jeg trykkede på Zannes link kom den med en besked om at filen allerede var slettet ja.
    Hvis der ikke er over 700 mb udpakket så vil jeg gerne sende en cd-rom så de kan brændes over og naturligvis en frankeret svarkuvert

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    14 Nov 2009
    Geografisk sted
    frederikssund 3600
    Indlæg
    11
    Hej Zanne, jeg har kikket i dit indlæg, og så at du nævnede dukkeopskrifter,
    jeg søger et mønster ( nissetøj til baby boorn ) det der ligger i rokken`s butik, skulle jeg være heldig at du har det mønster og vil dele det med mig ???

  8. #28
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nikita Se meddelelser
    Hej Zanne, jeg har kikket i dit indlæg, og så at du nævnede dukkeopskrifter,
    jeg søger et mønster ( nissetøj til baby boorn ) det der ligger i rokken`s butik, skulle jeg være heldig at du har det mønster og vil dele det med mig ???
    Hejsa Nikita hvis du har en opskrift på bukser og bluse til Baby born så er det bare at bruge nissefarver også evt strikke eller hækle en kant i pelsgarn, det plejer jeg at gøre. Håber det er en hjælp ellers skriv igen:-)

  9. #29
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nikita Se meddelelser
    Hej Zanne, jeg har kikket i dit indlæg, og så at du nævnede dukkeopskrifter,
    jeg søger et mønster ( nissetøj til baby boorn ) det der ligger i rokken`s butik, skulle jeg være heldig at du har det mønster og vil dele det med mig ???
    På Picasa ligger der masser af tøj også nissetøj syet strikket og hæklet til babyborn

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Øv øv , jeg hører til dem der ikke kan downloade build'a'bear opskrifterne , det er jeg rigtig ked af , mne små børnebørn har lige fået en B.A.B. og jeg ville lave det som kalendergaver til dem .

    Vil evt. gerne betale for en skive de er brændt ned på .
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •