Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Mangler materialer til at flette af....

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af bech23 Se meddelelser
    Hej 2ve2ve :-)

    Din idé er skam prøvet af :-). De første tasker jeg lavede, var af gavepapir og af plastlamineret bogpapir. Jeg ved ikk, om du kan se dem her i forum'et, hvis du går noget tilbage i indlæggene. Men der er lavet en lilla/sort taske i bogpapir og en taske af reklamer, en lille taske/pung af gavepapir. Og det der er lavet af reklamer og gavepapir, har netop fået en omgang Tiger-tape *GGGG*.

    Men 1000 tak for din idé alligevel :-). Og ja, du har ret i, at det kan gå rimelig hurtigt på denne måde og det bliver oz utrolig flot. Men nu er jeg bare blevet tændt på, at lave en taske i andre materialer, da jeg nu har en del liggende af punge/tasker i bogpapir, reklamer og gavepapir... :-)

    Ønsker dig en dejlig aften....
    Okay, ----så er det nok dig, der ligesom mig, en periode havde "tørlagt" vores Tiger i Silkeborg for tape.....he he!!!Jeg ser måske dig en dag med en taske i byen.......

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    GGGGG... Næeh, jeg var sikker på, at det måtte være dig ;-). Har da ellers gået en del med den 1.taske jeg lavede og oz lidt med nr.2 ( Som jeg skal have lavet om :-/.... )

    Hvis du bor i byen, kunne det da være sjovt, at mødes en dag :-). Evt. kunne vi tage en kop kaffe/the på en café ?? Sidder lige og får en tanke : Du skal vel ikk tilfældigvis starte på candywrap-kursus i Herning i morgen aften ?? For så mødes vi nemlig... SS

    Ønsker dig en dejlig dag....

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Nej jeg er i sommerhus i det gode vejr.....så skal ikke til Herning desværre....men nu kan jeg vel få fif af dig!
    Det andet var da en god ide......!

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    Jeg har lavet en taske af en gammel nodebog, jeg har arvet efter min bedstemor. Kunne man evt. også kopiere vielsesattest eller dåbsattest og div. billeder og så tape det og flette - for at lave noget personligt.
    Man kan godt blive bidt af alt den fletteri.

    God fornøjelse.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Ja, så kommer du ikk til Herning 2ve2ve, når du hygger dig i sommerhuset *ss*.
    Men når du kommer hjem igen, må vi da slå hoverden sammen, synes du ikk ?. Og jeg giver gerne gode fif fra mig, men husk : Jeg er jo amatør *ggg*

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hej Lælle...

    Ja, det kunne man jo oz prøve *ss*. Det giver da en personlig taske, som ingen andre med garanti har :-D. Din idé bliver gemt og laver jeg en taske på denne måde, kommer der et foto af den her, til den tid :-D.

    Tak for dit indlæg :-)

    Ønsker dig en dejlig dag...

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af bech23 Se meddelelser
    Ja, så kommer du ikk til Herning 2ve2ve, når du hygger dig i sommerhuset *ss*.
    Men når du kommer hjem igen, må vi da slå hoverden sammen, synes du ikk ?. Og jeg giver gerne gode fif fra mig, men husk : Jeg er jo amatør *ggg*
    God ide....jeg er også amatør....men vi er på vej fremad.....---ha-ha....jeg ved ikke hvor fremadsynet "man" anser 62 årig...? Måske er det bedst ikke at vide det!!!ha-ha!!!

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    2ve2ve.... Har sendt dig en PM :-)

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •