Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: Mangler materialer til at flette af....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158

    Mangler materialer til at flette af....

    Hejsa .

    Ja, så blev jeg bidt af fletteriet *GGG*. Men men men..... Jeg kan ikke få andre til at indsamle materialer til mig, hurtig nok *GGG*. Enten drikkes der ikke så meget kaffe i familien og vennekredsen, eller oz så spises der ikke så mange chips og slik osv....

    Nu har jeg lavet en del i gave/bog papir og synes ligesom, at der skal prøves noget nyt nu.... Og tænkte jo så på, at dette her forum jo må være alletiders sted til evt at få hjælp til at få materialer ????
    Jeg er lige gået igang med at flette af "Ali" kaffeposer.... Vist et større projekt, for jeg har langtfra nok, kan jeg da se . Jeg har flettet ca 20 sammen nu og har kun ca 20 tilbage - sååååå, der er lang vej endnu....

    Håber at høre fra jer *SS*.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    20 Dec 2010
    Geografisk sted
    Fredericia
    Indlæg
    122
    Hej bech23

    Er det alle former for folieposer du bruger?
    Mvh Sommerfuglen/ Sanne

  3. #3
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bech23 Se meddelelser
    Hejsa .

    Ja, så blev jeg bidt af fletteriet *GGG*. Men men men..... Jeg kan ikke få andre til at indsamle materialer til mig, hurtig nok *GGG*. Enten drikkes der ikke så meget kaffe i familien og vennekredsen, eller oz så spises der ikke så mange chips og slik osv....

    Nu har jeg lavet en del i gave/bog papir og synes ligesom, at der skal prøves noget nyt nu.... Og tænkte jo så på, at dette her forum jo må være alletiders sted til evt at få hjælp til at få materialer ????
    Jeg er lige gået igang med at flette af "Ali" kaffeposer.... Vist et større projekt, for jeg har langtfra nok, kan jeg da se . Jeg har flettet ca 20 sammen nu og har kun ca 20 tilbage - sååååå, der er lang vej endnu....

    Håber at høre fra jer *SS*.
    Jeg så et par tasker sidste weekend der var flettet af de der folieposer der er grøntsager i. Måske familie og venner spiser den slags:-)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hejsa sommerfuglen...

    Ja, jeg kan faktisk bruge alle former for folieposer - vil jeg da tro *gg*. Jeg har da fået et par enkelte, der har været grød og kartoffelmos i *ggg* Og de fungerer perfekt :-D. Selvfølgelig var de blevet vasket godt af i sæbevand og tørret, inden jeg fik dem... *SS*.

    Men skulle du have nogle kaffeposer eller chipsposer liggende, må du meget gerne tønke på mig - eller evt begynde at tænke på mig ;-).


    Ønsker dig en dejlig aften *ss*

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hejsa Jeanne.

    Det var da en god idé :-D. Har slet ikk tænkt i de baner, men ideén skal da klart prøves, når jeg har fået skrabet en masse sammen.... :-D.

    Ønsker dig en dejlig aften *ss*

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    20 Dec 2010
    Geografisk sted
    Fredericia
    Indlæg
    122
    Hej bech23

    Det vil jeg da lige se om jeg kan huske.

    Så kan du få dem, når jeg har en god potion.
    Mvh Sommerfuglen/ Sanne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hej sommerfuglen :-)

    Det vil jeg blive meget glad for, kan jeg love dig *SS*.

    Glæder mig allerede... hihi.

    Knus
    bech23 / Bethina

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    ------hvis du er fuldstændig bidt af det, så findes der jo noget bogpapir, der ligesom er plastlamineret. Og du kan jo tape alm.papir, det har jeg gjort, det kan faktisk godt gå rimeligt hurtigt. brug reklamer eller magasiner i god papirkvalitet og køb bred tape i Tiger(10 kr). Sådan gør jeg....

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hej 2ve2ve :-)

    Din idé er skam prøvet af :-). De første tasker jeg lavede, var af gavepapir og af plastlamineret bogpapir. Jeg ved ikk, om du kan se dem her i forum'et, hvis du går noget tilbage i indlæggene. Men der er lavet en lilla/sort taske i bogpapir og en taske af reklamer, en lille taske/pung af gavepapir. Og det der er lavet af reklamer og gavepapir, har netop fået en omgang Tiger-tape *GGGG*.

    Men 1000 tak for din idé alligevel :-). Og ja, du har ret i, at det kan gå rimelig hurtigt på denne måde og det bliver oz utrolig flot. Men nu er jeg bare blevet tændt på, at lave en taske i andre materialer, da jeg nu har en del liggende af punge/tasker i bogpapir, reklamer og gavepapir... :-)

    Ønsker dig en dejlig aften....

  10. #10
    Rysse Gæst
    Det er vist dette link du henviser til.

    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=27675

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •