Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Yin/yang broderi

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2010
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    9

    Yin/yang broderi

    Nu har jeg ledt nettet tyndt for gratis broderier af yin/yang. Men kan bare ikke finde det - måske søger jeg forkert?
    Nå, men gider bare ikke give 5 dollars eller mere for sådan et lille og forholdsvis simpelt broderi.

    Jeg kan desværre ikke selv designe, så ville høre om der er en venlig sjæl herinde, der har en yin/yang liggende, eller som har lyst til at prøve at lave en? Det skal bare være en helt almindelig yin/yang.

    Tak :)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    27 Feb 2011
    Geografisk sted
    Amager
    Indlæg
    162
    Er det til at brodere i hånden...?

    Så er det rimelig nemt,med en ternet blok

  3. #3
    lis ai Gæst

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2010
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    9
    Hov, troede det gav sig selv, når nu tråden ligger i 'maskinbroderi', men det kunne jeg selvfølgelig godt lige have skrevet:) undskyld.

    Det er til maskine:) men tak for linket og idé, måske får jeg brug for en yin/yang til korssting engang.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    27 Feb 2011
    Geografisk sted
    Amager
    Indlæg
    162
    Nåeee
    det da måske mig der ikke kan læse
    Syn´s bare at der både stod maskin og med en enkelt nål,derfor var jeg i tvivl....


    Mvh musen

  6. #6
    lis ai Gæst
    Selv tak. Ja det er ikke sådan, når man ikke læser overskriften.
    Maskinbroderi kan jeg desværre ikke hjælpe med.

  7. #7
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af inafensmark Se meddelelser
    Hov, troede det gav sig selv, når nu tråden ligger i 'maskinbroderi', men det kunne jeg selvfølgelig godt lige have skrevet:) undskyld.

    Det er til maskine:) men tak for linket og idé, måske får jeg brug for en yin/yang til korssting engang.
    Der har ligget et på Guldager forum engang, men du skal være medlem for at hente det. "Er ikke medlem" så jeg kan ikke hjælpe dig. Har et der ligger et eller andet sted, men det bliver ikke før i aften. Så jeg skal bruge en mail...................
    Inger

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2010
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    9
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Der har ligget et på Guldager forum engang, men du skal være medlem for at hente det. "Er ikke medlem" så jeg kan ikke hjælpe dig. Har et der ligger et eller andet sted, men det bliver ikke før i aften. Så jeg skal bruge en mail...................
    Inger

    Hej Inger.
    Undskyld det sene svar.
    Jeg var inde på Guldager, men kunne ikke finde et derinde.
    Til gengæld var klasus sød at hjælpe mig, så nu har jeg fået lavet, det jeg ville. I kan se det her, hvis I har lyst: http://inasdesign.blogspot.com/2011/...nkturpung.html

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •